تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۱۴۸۴۲
در نشست ستاد تنظیم بازار گچساران مطرح شد

۷۰درصد از مسافران به وسیله تاکسی‌های برون شهری جابه جا می شوند/باید بر نرخ کرایه تاکسی‌ها نظارت صورت بگیرد

۰
۷۰درصد از مسافران به وسیله تاکسی‌های برون شهری جابه جا می شوند/باید بر نرخ کرایه تاکسی‌ها نظارت صورت بگیرد
کبنا ؛نشست ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست علی خوانپایه با انتقاد ازحضور نیافتن روسای ادارات در جلسات اظهار کرد: درست است که نشست ستاد تنظیم بازار با تأخیر برگزار شد اما حضور روسای ادارات در نشست‌ها الزامی و ضروری است چرا که  این گونه جلسات مهم هستند.
وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم این است وقتی که نارضایتی وجود دارد چگونه می‌خواهید این نارضایتی را مرتفع کنید، گفت: گزارشاتی از نارضایتی‌های شهروندان ارسال شده است.
فرماندار گچساران با اشاره اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین عنوان کرد: تنها حامل‌های انرژی بنزین نیست و حاکمیت تصمیم بر آن داشتند که قیمت بنزین تعدیل پیدا کند.
بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اینکه در کشورهای همسایه قیمت بنزین لیتری۱۳هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: این طرح بزرگی است که در حال حاضر در کشور اجرا شد و به طور حتم دارای نواقص و ایراداتی است که به مرور زمان مرتفع می شود.
خوانپایه با بیان اینکه ۷۰درصد از مسافران به وسیله تاکسی‌های برون شهری جابه جا می شوند که می‌بایستی نظارت بر نرخ کرایه تاکسی‌ها  صورت گیرد، ابراز کرد: در حوزه تاکسی‌های درون شهری نرخ نامه مصوب تاکنون نبوده است و این امر موجب سوء استفاده‌هایی شده است.
وی ادامه داد:وقتی که یک موضوع مصوب می‌شود بایستی مصوبات اجرایی شود و مسوولان و دستگاه‌های اجرایی آن را پشت گوش نیندازند.
خوانپایه با اشاره به اینکه تمامی مصوبات کاغذی شده و اجرایی نمی‌شود،بیان کرد: متاسفانه نظارت، عملیات و اجرای کار در گچساران صورت نمی‌گیرد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه شما مسوولان تاثیرگذار در جامعه هستید، عنوان کرد: یک بخشی از ناوگان حمل و نقل ما از سوخت بنزین استفاده می‌کنند و دیگر وسائط نقلیه و حمل بار از دیگر حامل‌های انرژی استفاده می‌کنند که این سوخت‌ها افزایش قیمت نداشته است.
خوانپایه با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از بی توجهی مسوولان نشات گرفته است، گفت: بیشترین شکایات در حال حاضر از افزایش نرخ تاکسی های درون شهری است.
 وی در ادامه اذعان کرد: شرایط بازار در قبل رضایت بخش نبوده و حال با اصلاح قیمت بنزین انتظار داریم بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت پای کار بیایند و بر بازار نظارت داشته باشند.
بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: ما به دنبال مچ‌گیری نیستم و لازم است که به فکر مردم باشیم.
 خوانپایه خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر بازار و مشخص شدن نرخ نامه کرایه‌های تاکسی درون شهری در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1