کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حمایت از امنیت کشور؛

زمان و مکان راهپیمایی روز پنجشنبه در یاسوج

30 آبان 1398 ساعت 0:35

در یاسوج راهپیمایی 30 آبان از ساعت 10 صبح از فلکه هفتم تیر این شهر آغاز خواهد شد.


راهپیمایی حمایت از امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: راهپیمایی حمایت از رهبر معظم انقلاب و همچنین امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 10 صبح در میدان هفت تیر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: طرح سهمیه بندی بنزین باید در کشور اجرا می‌شد اما دولت به خاطر نحوه اجرای این طرح باید از مردم عذرخواهی کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پی حوادث اخیر در کشور متاسفانه شاهد سوء استفاده اشرار و اخلالگران از اعتراضات به حق مردم بودیم که در پی این اتفاقات مردم و دلسوزان نظام و انقلاب طی درخواست‌های مکرری خواستار برگزاری راهپیمایی امنیت و اقتدار در کشور شدند.
وی بیان کرد: راهپیمایی حمایت از رهبر معظم انقلاب و همچنین امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 10 صبح در میدان هفت تیر یاسوج برگزار می‌شود.
این مسوول با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان خسارت چندانی به اموال عمومی وارد نشد، خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با حضور خود این فتنه را خاموش خواهند کرد و حضور آنها پایانی است بر اغتشاشات اخیر که اشرار خسارت زیادی به بیت المال و مردم وارد کردند.

دعوت احزاب و تشکلها از مردم برای شرکت در راهپیمایی امروز
نهادها، احزاب و تشکل‌های مختلف از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی ۳۰ آبان دعوت کردند.
احزاب و گروه‌های مختلف مردمی در بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر کشور و انزجار از اقدام آشوبگران، از مردم خواستند در راهپیمایی با شکوه حمایت از اقتدار و امنیت کشور شرکت می‌کنند.
احزاب و گروه‌های سیاسی، تشکل‌های مردمی بسیج دانش آموزی و دانشجویی، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان، بسیج فرهنگیان، بسیج ادارات، بسیج عشایری استان، صنعتگران، اصناف، معدنکاران، بازاریان، حزب موتلفه اسلامی، حوزه‌های علمیه سراسر استان، ائمه جمعه و جماعت، ضمن اعلام آمادگی حضور با شکوه در راهپیمایی پنج شنبه ۳۰ آبان از مردم ولایت مدار در یاسوج و شهرهای دوگنبدان، لیکک و باشت برای حضور گسترده در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور دعوت کردند.


اعلام مسیرهای راهپیمایی ۳۰ آبان در مناطق مختلف استان
روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای راهپیمایی 30 آبان در شهرهای مختلف استان را به شرح زیر اعلام کرد:
یاسوج: میدان هفتم تیر - خیابان آیت الله طالقانی - به سمت چهار راه ولی عصر (عج) -  ساعت 10 صبح
لیکک: از مقابل سپاه پاسداران - خیابان رهبری - به سمت گلزار شهدای گمنام - ساعت 10 صبح
باشت: از مقابل ایستگاه مسافربری باشت به سمت گلزار شهدای این شهر - ساعت 9:30 صبح
 و در دوگنبدان: از مسجد امام سجاد محله لبنان تا مرکز شهر ـ ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.
گفتنی است که راهپیمایی در شهر دیشموک نیز روز جمعه یکم آذر ماه ساعت 11 برگزار می‌شود.
بیانیه‌ی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
ملت‌های مسلمان سالهاست که در معرض فتنه‌های بزرگ قرار دارند. ایران اسلامی هم از این مساله مستثنی نبوده است. به گونه‌ای که تقریباً هر دهه یک آزمون سخت را شاهد بوده است. اما آنچه وضعیت ایران را از همه‌ی کشورها ممتاز ساخته است، آن است که مردم ایران با هوشمندی بالای خود و با کمترین هزینه، این فتنه‌ها را پشت سر گذاشته و حسرت را به دل طراحان و حامیان آنها نشانده است.
حوادث اخیر که ناشی از افزایش قیمت بنزین و نگرانی عمومی از فشار اقتصادی به آنان بود، با ورود عناصر سواستفاده گر از مسیر برخی اعتراضات آرام و مسالمت آمیز به اقدامات خشونت آمیز تغییر جهت داد. بنابراین بازهم مردم غیور و زمان شناس ایران در همان لحظات اولیه، صف خود را از مغرضین و دشمنان قسم خورده ملت جدا کردند. شبکه‌های رسانه‌ای عنود و سرویس‌های جاسوسی بیگانه، به کمک سلطنت طلبان، منافقین و عناصر وابسته آمدند و سعی کردند که جهت مطالبات مردم را تغییر دهند. در این چند ساعت هزینه‌های زیادی را بر بیت المال وارد کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آوردند، اما آنچه به ارمغان آمد، چیزی نبود جز برملا شدن نیات شوم بدخواهان ملت و نظام اسلامی.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای محکومیت اقدامات آشوبگران اخیر و حامیان خارجی آنها و مطالبه خواسته‌های ملت ایران در جهت اتخاذ تدابیر مناسب اقتصادی و کاهش برخی مشکلات، در روز پنج شنبه، سی‌ام آبان ماه، همگام با ملت شریف ایران و مردم آگاه استان در میدان هفت تیر تجمع کرده و فریاد استکبارستیزی و دشمن شناسی خود را به گوش همه یاوه گویان جهانی خواهد رساند. 
فراخوان حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور حماسی در راهپیمایی 30 آبان
دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان برای حضور حماسی در راهپیمایی 30 آبان دعوت به عمل آورد.
سید علی‌محمد دانشی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و اغتشاشگری عده‌ای اراذل و اوباش اظهار کرد: اگر افرادی را که در روز تجمع در شهرهای استان دیده باشید پی می‌برید که راه مردم از عده‌ای اوباش و آشوبگر جداست.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به بهانه گرانی بنزین عده‌ای که همیشه گوش به فرمان اربابان خارجی خود هستند دست به از بین بردن و غارت اموال مردم و بیت‌المال زدند که خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین مشکل را داشتیم و این از بصیرت بالای مردم استان و درایت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی بود.
دانشی با بیان اینکه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و همیشه با بصیرت و هوشیار باشیم تا در دام توطئه‌های دشمنان گرفتار نشویم از مردم استان خواست تا در راهپیمایی فردا پنج‌شنبه 30 آبان حضور حماسی داشته باشند.
فراخوان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور مردمی در راهپیمایی علیه آشوبگران
 بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 30 آبان علیه آشوبگران و اغتشاشگران و فتنه‌گران دعوت به عمل آورد.
در بخشی از این بیانیه آمده است که پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین از سوی سران نظام و سه قوه عده‌ای با سوء استفاده از مطالبات مردمی دست به اغتشاش و تخریب و غارت اموال مردم و بیت‌المال زدند.
در این بیانیه آمده است: به فرموده رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی صف مردمی از این عده آشوبگر جداست چرا که دشمنان قسم خورده انقلاب آتش بیار این معرکه بودند و اینان از احساسات بخشی از جوانان سوء استفاده کردند.
همچنین در بیانیه بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: اصحاب رسانه استان با تقدیر از تلاش مدبرانه و مجاهدانه عوامل انتظامی و نظامی و امنیتی در محکومیت این حرکت اغتشاشگران و آشوبگران همراه با مردم به عنوان افسران جنگ نرم در راهپیمایی فردا  30 آبان شرکت خواهند کرد و آمادگی پوشش کامل این برنامه را در سراسر استان دارند.

 


کد مطلب: 414832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414832/زمان-مکان-راهپیمایی-روز-پنجشنبه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1