تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۴۱۴۸۱۷
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کسانی که با فساد و اختلاس بر گرده مردم فشار می آورند، باید محاکمه شوند

۱
۰
کسانی که با فساد و اختلاس بر گرده مردم فشار می آورند، باید محاکمه شوند
کبنا ؛مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم مبارزه با فساد همچنان از سوی دستگاه قضایی ادامه داشته باشد.
 سید محمد‌یوسف کاظمی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر ضمن محکوم کردن آشوب‌ها و اغتشاش در کشور گفت: مردم به این اقدامات زشت عده اخلالگر پی برده و هیچ عقل منصفی این اقدامات زشت را نمی‌پذیرد و این حضرات به وسیله مردم محکوم و منفور خواهند بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم متوجه شدند این افراد به دنبال اعتراض نبوده و اهداف دیگری داشتند و از سوی بیگانه مورد حمایت قرار می‌گرفتند لذا در این برهه حساس باید به موقع در میدان حاضر شویم.
وی با بیان اینکه اقتصاد یارانه‌ای اقتصاد بیماری است به طرح سهمیه‌بندی بنزین که تصمیم سران سه قوا بود اشاره کرد و با تأکید بر مبارزه با فساد گفت: امیدواریم مبارزه با فساد همچنان از سوی دستگاه قضایی ادامه داشته باشد و با کسانی که با فساد و اختلاس بر گرده مردم فشار آوردند محاکمه شوند.
این مسوول بیان کرد: اگر یک دختر و پسر بخواهند با هم ازدواج کنند وقتی برای دریافت وام به بانک مراجعه می‌کنند با بروکراسی‌های اداری مواجه می‌شوند و یا از ازدواج منصرف می‌شوند و یا به راه‌های دیگری متوسل می‌شوند که این مراحل باید حذف شود.
وی در پایان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز 30 آبان در حمایت از امنیت کشور و محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: این راهپیمایی به موقع و برای صیانت از دین و انقلاب و مملکت است و از مردم استان دعوت می‌شود به مانند سال‌های گذشته در این میدان مهم حضور پیدا کنند
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
منشا فساد و اختلاس مسءولین هستن مردم عادی که چیزی از دستشون ساخته نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1