تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۱۴۸۱۲
در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

خاک فرسودگی بر چهره برخی پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
خاک فرسودگی بر چهره برخی پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه که با هدف اعلام اولویت‌های فصول مختلف توسعه برگزار شد گفت: رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده خزانه دولت کمترین سهم را در این اصلاح قیمت نخواهد داشت و رسیدگی به امور ضروری خانواده‌های نیازمند عمده هدف اصلاح قیمت بنزین بوده است.
کلانتری مدیریت بازار، برخورد با متخلفان و تبین اهداف دولت توسط مدیران را برای روشنگری بیشترآحاد خواستار شد و از صدا وسیما برای ایجاد فرصت‌های آگاهی سازی مدیران در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تقدیر کرد.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت مشارکت مدیران ظرف امروز و فردا برای بررسی اولویت‌های توسعه استان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره کرد و افزود: در بودجه امسال در ادامه سیاستهای اقتصادی تلاش برای کم رنگ شدن وابستگی‌ها به نفت مورد تاکید دولت قرار دارد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لایحه بودجه 15 آذر ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.
نوروزی با بیان اینکه مدیران باید ملاحظات و اولویت‌های خود را برای درج در این لایحه برای تخصیص اعتبارات مورد نیازاعلام کنند، اضافه کرد: دولت با توزیع فصلی برنامه اعتبارات، درصدد بررسی اولویت‌ها برای اتمام طرح‌های رو به اتمام است.
نوروزی اضافه کرد: اعتبارات عمرانی سال جاری بیش از 114 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که در بودجه سال 1399 با حدود 15 درصد افزایش به 131 میلیاردو 500 میلیون تومان افزایش داده شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: در بودجه سال آینده آن دسته از طرح‌هایی که تاپایان سال امکان بهره برداری دارند در اولویت تخصیص قرار می‌گیرند.
وی پیش بینی کرد اعتبارات هزینه‌ای استان هم در بودجه سال آینده با ده درصد افزایش نسبت به تخصیص این بودجه در سال جاری، حدود 290 میلیارد تومان باشد.
نوروزی افزود: دولت در بوجه سال آینده 27 صدم درصد ارزش افزوده مالیات را به توسعه ورزش همگانی تخصیص می دهدکه این مهم امکان توسعه ورزش و توجه به زیر ساختهای مورد نیاز را فراهم می‌کند.
نوروزی گفت: اولویت‌های استان در فصول مختلف از جمله آموزش، کشاورزی، تأمین منابع آب، فرهنگ و هنر، دین و مذهب و سایر موارد طبقه بندی و برای طرح در بودجه سال پیش رو به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال می‌شود.
در این جلسه معاون عمرانی استاندار نیز گفت: دولت درصدد شروع طرح‌های جدید نیست و اولویت را به طرح‌های نیمه تمام و رو به اتمام داده است.
فیلی با ابراز نگرانی از شیوه نگهداری طرح‌های بهره برداری شده، افزود: برای نگهداری از میلیاردها تومان هزینه طرهای عمرانی از جمله مکانهای ورزشی، ساختمان‌های اداری و مدارس غفلت می‌شود که باید با تخصیص اعتبارات ویژه نگهداری این طرح‌ها، مانع از مستهلک شدن زود هنگام آنها شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار خواهش مندیم به فکر مردم باشید شما از زمانی که تشریف اورده این اقای رضا توفیقی ودیگر اصلاح طالبان گوش می کنید شما را به فنا خواهند برد مواظب خود باشید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1