کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

هرگونه افزایش قیمت کالا به بهانه بنزین ممنوع و غیرقانونی است

27 آبان 1398 ساعت 12:29

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا نیز غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود. منابع حاصل از این افزایش به ۱۸ میلیون خانوار که در واقع ۶۰ میلیون نفر که جامعه هدف هستند کمک خواهد شد.


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا به بهانه رشد نرخ بنزین ممنوع و غیرقانونی است و با متخلفان بازار برخورد می شود.
سید حشمت الله صمیمی دوست افزود: باتوجه به عدم ارتباط سوخت واحدهای تولیدی و کشاورزی با بنزین هیچ افزایش قیمتی نباید داشته باشیم. قیمت بنزین تغییری در روند افزایش قیمت ها و کرایه حمل و نقل ندارد چرا که سهمیه بندی کارشناسی شده است.
وی اظهارکرد: رسانه‌ها باید در راستای شفاف سازی این موضوع تلاش کنند و صنوف مختلف نیز به صورت جد به این قضیه ورود پیدا کنند.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشت‌های بازرسی خود را در تمامی شهرستان‌های هشت گانه استان فعال کنند. قیمت پایین بنزین سبب قاچاق سوخت، آلودگی هوای کلان شهرها و افزایش مصرف سوخت می شد.
صمیمی دوست تصریح کرد: این مسئله تصمیم نظام و سران سه قوه است و بنا به تصمیم دولت همه منابع حاصل از فروش بنزین به سمت طبقه ضعیف و متوسط جامعه هدایت می شود. اصلاح یارانه ها در راستای حمایت از خانوارهای کم درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه از اهداف اجرایی شدن این طرح است.
وی ادامه داد: سایر حامل‌های انرژی همچون جمله نفت و گاز، سی ان جی و ال پی جی هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است. بنابراین نرخ کرایه حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، کامیون های حمل بار و نباید هیچ افزایشی داشته باشد.

به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا نیز غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود. منابع حاصل از این افزایش به ۱۸ میلیون خانوار که در واقع ۶۰ میلیون نفر که جامعه هدف هستند کمک خواهد شد.


کد مطلب: 414774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414774/هرگونه-افزایش-قیمت-کالا-بهانه-بنزین-ممنوع-غیرقانونی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1