تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۱۴۷۲۶
خبرهای سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد / آئین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در چرام برگزار شد

۰
دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد / آئین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در چرام برگزار شد
کبنا ؛علیرضا سهرابیان رئیس فدارسیون قایقرانی کشور درجریان برگزاری مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور به شهریاسوج سفر نمودند.
سهرابیان در این سفربه دیدار فرمانده سپاه فتح استان رفتند و از سردارخرمدل جهت همکاری در برگزاری مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور درشهریاسوج تقدیر و تشکر نمودند.
در این دیدار سهرابیان بابیان اینکه سعی داریم کارهای جهادی در این فدراسیون انجام دهیم، اظهار کرد: ورزشکاران ما از روز نخست حادثه سیل در کنار مردم بودند و امدادرسانی می‌کردند.
وی ادامه داد:  نمی‌توانستم به آنها بگویم کمک نکنید و به تمرین بیایید، قطعا این موضوع اهمیت بیشتری داشت چرا که پای مردم کشورم وسط بود.
 رئیس فدارسیون قایقرانی کشور بیان کرد: باارزیابی که کارشناسان و مربیان فدراسیون داشته‌اند این استان به خصوص شهریاسوج ظرفیت برگزاری مسابقات در حدبین المللی را دارد لذا بیشترین توان را خواهیم گذاشت که در مجمع آسیایی که در آینده نزدیک در کشور تایلندبرگزارمی ‌شود، بتوانیم میزبانی مسابقات آسیایی را در شهریاسوج  برگزار کنیم.

در ادامه این نشست سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدارسیون قایقرانی کشور اظهار کرد: سپاه فتح آمادگی هرگونه همکاری در زمینه رشد فعالیت‌های ورزشی و سلامت مردم را دارد.
فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: باتوجه به راه‌اندازی پایگاه بسیج استعدادیابی رشته قایقرانی در شهر یاسوج آمادگی همکاری بامتولیان این رشته رادارد.
در این دیدار معاونت بازرسی سپاه فتح استان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد؛نائب رئیس فدارسیون قایقرانی کشور؛رئیس هئیت قایقرانی استان ورئیس هئیت قایقرانی شهرستان و نماینده هتل داران استان حضور داشته‌اند
یادآور می‌شود که قبل ازاین دیدار رئیس فدارسیون قایقرانی کشور بامدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار داشتند ودرمورد کیفیت وکمیت این دوره مسابقات به گفت‌وگو نشستند.


اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال از ۲ الی ۴ آذرماه در یاسوج برگزار می‌شود
 این رویداد تخصصی با رویکرد تولید محتواهای دیجیتال در محورهای ساخت انیمیشن، بازی ویژه پلتفرم اندروید و همچنین نرم افزار ویژه پلتفرم اندروید از دوم الی چهارم آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.
 گفتنی است بخش پویا نمایی شامل «موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت و استاپ موشن» اعلام شده است.
 کلیه علاقه مندان حضور در این رویداد باید تمامی تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی را باید با خود همراه داشته باشند تا در این رزمایش ۴۸ ساعته فرهنگی و علمی به تولید محصولات رقابتی خود بپردازند.
 تیم‌های برتر این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده و نفیس، در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در اواسط زمستان سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.
 این رویداد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شبکه استانی دنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و شرکت مخابرات برگزار خواهد شد.
 شرکت کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09139688984، 09175424858 و یا 07433226037 تماس حاصل کنند و یا اینکه از طریق آدرس startup_kb@ در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

آئین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در چرام برگزار شد
با حضور معاون اجرایی سپاه فتح آیین افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان در چرام برگزار شد.
سرهنگ سعید برومند زاده با بیان اینکه ۸۵۰۰ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با برنامه‌های مختلف بدنبال براندازی انقلاب در جمهوری اسلامی ایران می‌باشند گفت: ۸ سال دفاع مقدس، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، ترور شخصیت‌های انقلابی و دانشمندان همه و همه بخش کوچکی از توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی بود.
برومند زاده حضور مردم و جوانان را اصلی‌ترین دلیل خنثی سازی توطئه‌های دشمن ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که برای براندازی انقلاب اسلامی، جنگ نرم تنها چاره ساز بوده و با نشانه گرفتن عقیده و تفکر جوانان ما بدنبال اجرای نقشه شوم خود می‌باشند.
این فرمانده نظامی اردوی راهیان نور را یکی از راه‌های دفاع و خنثی سازی توطئه نرم دشمن ارزیابی کرد و گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال رشادت‌های جوانان به نسل‌های بعد از انقلاب از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.
معاون اجرایی سپاه فتح خاطر نشان کرد: حضور در راهیان نور یعنی قدرشناسی و ارزش نهادن به نام و یاد شهدای والامقام و این عمل یک استراتژی در مقابل جنگ نرم دشمن و مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌شمار می‌رود.
او همچنین گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.
برومند زاده در پایان در جمع دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور از آنها خواست تا با الگو گیری از شهدا و معرفت خاص در درک این سفر تلاش کنند.
سرگرد پاسدار محمود قائم زاده گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین رسالت‌های راهیان نور است که حضرت آقا فرمودند: «زنده نگاه داشتن راه شهدا کم‌تر از شهادت نیست».
 وی  ابراز داشت: آشنا کردن اقشار مختلف مردم با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به عنوان یکی از اصلی‌ترین فرهنگ‌های دینی و آشنا کردن مخاطبان مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، مدیران، دوستداران اهل بیت، دانشجویان، دانش آموزان، نظامیان، فرهنگیان و همه اقشار با فرهنگ جهاد و شهادت و با مصادیق این فرهنگ است و  رسالت اصلی این عملیات فرهنگی می‌باشد.
 قائم زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردوی راهیان نور و ارائه اقدامات در خصوص آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا می‌تواند در پرورش نسلی صالح و سالم و انقلابی مؤثر باشد. ‌
 وی از اعزام ۱۲ هزار و ۳۰۰ زائر، دانشجو، دانش آموز (خواهر و برادر) و عموم مردم به سرزمینهای نور خبر داد و گفت: این تعداد از زائران در قالب ۳۴ کاروان به مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور  اعزام می‌شوند.
 معاون اردویی سپاه فتح همچنین ابراز داشت ۱۰۵۰ خادم الشهدا در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمانهای مختلف جهت ارائه خدمت به زائران سرزمین‌های نور، اعزام می‌شوند.
 او  با تأکید بر نقش اردوهای راهیان نور در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان گفت: در اولین اعزام به مناطق جنگی جنوب یک کاروان دانش آموزی از شهرستانهای چرام و بهمئ به استعداد بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز به سرزمین‌های نور اعزام شد.
 قائم زاده در پایان اذعان داشت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز است که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1