تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۱۴۷۲۲
امام جمعه موقت یاسوج:

دشمنان در صدد نابودی امت اسلامی هستند / بازگشت وجوهات اختلاس شده به بیت‌المال با اقدام قاطع قوه قضاییه

۰
دشمنان در صدد نابودی امت اسلامی هستند
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید جواد خاضع  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک ۱۷ ربیع‌الاول ولادت پیامبر (ص) و امام صادق(ع) گفت: وحدت و انسجام مسلمان اهمیت و ضرورت بسیار چشم‌گیری دارد و عزت و اقتدار همه جانبه امت مسلمان در پرتوی هم‌بستگی است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: مسلمانان دارای دشمنان مشترکی هستند که چشم طمع به منابع آنان داشته و در صدد محو  و نابودی اسلام هستند.
وی با اشاره به ۲۴ آبان روز کتاب و کتابدار گفت: مطالعه نقش مهمی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه دارد، غذای روح است. بی‌توجهی به مطالعه و کتابخوانی آثار زیانباری دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید خرید کتاب در  سبد هزینه خانوارها قرار گیرد.
وی با اشاره به ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج گفت: ۵ آذر ۵۸ سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تشکیل بسیج مستضعفان است، بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است و بعد از ۴۱ سال به یک درخت تنومند تبدیل شده و تاکنون خدمات مهمی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ارائه داده است به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی شکست ناپذیر است.
خاضع بیان کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود مسوولان برای خدمت به مردم با یکدیگر رقابت می‌کنند و خبری از فساد، رانت، رشوه، تبعیض و بی‌عدالتی نیست.
وی بیان کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که عدالت و مبارزه با فساد دو اصل لازم و ملزوم یکدیگر هستند و لازمه تحقق اقتصادی مقاومتی نیز برقراری عدالت اقتصادی است.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز حمایت از برخوردهای قاطع قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی، افزود: از جمله این اقدام‌ها بازگرداندن ۴۸ هزار میلیارد تومان به خزانه، رفع تصرف ۱۷۸ هزار هکتار از چنگ زمین‌خواران و بازگشت ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی است که اقدام اخیر سبب اعتمادسازی مردم شده و همه باید از قوه قضاییه حمایت کنیم تا این اقدامات با صلابت استمرار داشته باشد.

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: ایران به تازگی گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را برداشته و غنی‌سازی اورانیوم در سایت فردو شروع شده، برداشتن این گام‌ها از سوی ایران با توجه به بدعهدی آمریکا و اروپایی‌ها لازم بوده و نباید بیشتر از این کشور را معطل وعده‌های دروغین اروپایی‌ها کنیم و به آنان چشم امید داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1