کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در غرفه کبنانیوز مطرح شد؛

واکنش «نماینده بویراحمد و دنا» به کاندیداتوری شاپور رمضانی در انتخابات مجلس

23 آبان 1398 ساعت 17:26

انتخابات عرصه‌ای است که هر کس می‌تواند از عهده مسئولیت بر آید، به میدان بیاید. و من از ابتدا تا الان، کاندیدا و نماینده ای بودم که در چارچوب و خواسته‌های مردم حضور پیدا کردم. و مهم ترین خواسته جریانات و نیروهای انقلابی این است که نمایندگان در خدمت خواسته‌های مردم باشند.


غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز 23 آبان ماه 98، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز بازدید کرد و در پاسخ به این سئوال که حضرتعالی در دوره گذشته انتخابات مجلس از سه منبع رأی از قبیل؛ رأی اصلاح طلبان، قومیت و بخشی از مردم  برخوردار بودید و اکنون جمعی از دانشگاهیان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم از شاپور رمضانی رئیس سابق دانشگاه یاسوج که دارای تحصیلات عالی هم هست و محبوبیتی هم بین جوانان دانشگاهی دارد، برای حضور در انتخابات دعوت کردند، نظر شما در باره کاندیداتوری آقای رمضانی چیست؟، اظهار کرد: انتخابات عرصه‌ای است که هر کس می‌تواند از عهده مسئولیت بر آید، به میدان بیاید. و من از ابتدا تا الان، کاندیدا و نماینده ای بودم که در چارچوب و خواسته‌های مردم حضور پیدا کردم. و مهم ترین خواسته جریانات و نیروهای انقلابی این است که نمایندگان در خدمت خواسته‌های مردم باشند.


کد مطلب: 414703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414703/واکنش-نماینده-بویراحمد-دنا-کاندیداتوری-شاپور-رمضانی-انتخابات-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1