کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته وحدت؛

آزادی 14 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

22 آبان 1398 ساعت 22:46

جشن آزادی زندانیان به مناسبت هفته وحدت در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این آئین با برنامه های مولودی خوانی همراه بود و دعوت از مداحان استانی به شکوه این برنامه افزوده بود.


جشن آزادی زندانیان به مناسبت هفته وحدت در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این آئین با برنامه های مولودی خوانی همراه بود و دعوت از مداحان استانی به شکوه این برنامه افزوده بود.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، هدف از برگزاری این برنامه در راستای تأکیدات ریاست معزز قوه ی قضائیه مبنی بر ساماندهی وکاهش جمعیت کیفری زندان 14نفر از زندانیان استان با دست های خیرین ، صلح اندیشان و کمک های ستاد دیه آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری استان در سخنان کوتاهی، ایام میلاد با سعادت پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) و فرزند بزرگوارش بنیان گذار مکتب فقه تشیع امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفتند.
حسن نگین تاجی در این آئین که از نزدیک شاهد فعالیت های فرهنگی زندان های استان بود پس از آنکه گروه سرود مرکب خوانی آقایان و بانوان به صورت مشترک به اجرای کار هنری خودشان پرداختند در سخنانی اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی و هنری برای ایجاد روحیه نشاط در زندان ها امری ضروری است و زندان های استان در این زمینه موفق بوده است.
این مقام قضایی در ادامه گفت: با توجه به اینکه تعدادی از مددجویان در زندان های استان به انجام فعالیت های فرهنگی می پردازند با حفظ شرایط و رعایت مقررات 10 روز مرخصی تشویقی به آنان داده می شود.
لازم به ذکر است دادستان و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه چند تن از معاونین در این برنامه حضور داشتند.
در پایان این مراسم 14 نفر از زندانیان استان به نیت 14 معصوم آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.
گفتنی است این افراد بدهی 500 میلیون تومانی داشتند که شکات از مبلغ 370 میلیون طلب خود گذشتند و تنها با دریافت 130 میلیون تومان به این افراد رضایت دادند تا آزاد شوند.


کد مطلب: 414694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414694/آزادی-14-زندانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1