کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله زراعت کیش به انتخاب گزینه های نهایی اصولگرایان: افتضاح در گچساران!

22 آبان 1398 ساعت 21:48

اولا یک نفر که مشخص نیست کیه میاد به اسم اصولگرایان بیانیه میده و کاندید انتخاب میکنه بدون انکه جلسه ای باشه یا رای گیری باشه.


 اخیرا اردلان زینل زاده و سیدقدرت حسینی به عنوان گزینه های نهایی اصولگرایان و عاملان وحدت در شهرستان های گچساران و باشت معرفی شدند، با آنکه مطلعان و لیدرهای این دو کاندیدا معتقدند لیدرهای همه گزینه ها در نشست حضور داشته و توافق نامه بر سر دو کاندیدا را امضا کرده اند، اما این انتخاب مورد اعتراض شدید جعفری (یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی و حاضر در جلسه اول وحدت اصولگرایان) قرار گرفت و این جلسه را غیر رسمی و خارج از قاعده و اصول و خارج از پذیرش اصولگرایان استانی و شهرستانی دانست، زراعت کیش دیگر گزینه اصولگرایان و حاضر در نشست وحدت، نیز نسبت به این تصمیم اعتراض کرده و مقبول نظر ندانسته است. زراعت کیش اعتراض خود را به این انتخاب در یک پستی اینستاگرامی اینگونه نشان داده است:
تفرقه و شکست وحدت اصولگرایان در گچساران ؛نتیجه قومیت گرایی و انحصارطلبی ها؛
اولا یک نفر که مشخص نیست کیه میاد به اسم اصولگرایان بیانیه میده و کاندید انتخاب میکنه بدون انکه جلسه ای باشه یا رای گیری باشه!!!
دوم در خصوص خود جلسات نیز ،قطعا اگر افراد ارزشمند انقلابی و نخبه باسواد مثل دکتر اسماعیلی به عنوان ریس جمنا و دکتر قاضیفر دبیر جمنا ،دکتررجبی زحمت کشیده این عرصه و چندین تن دیگر از نخبگان به همراه بزرگان زحمت کشیده دیگری مثل حاج رضایی،حاج عبدی پور و ..... در راس محور وحدت اصولگرایی به همراه بعضی از فرهیختگان حاضر در جلسه می بودند این افتضاح در گچساران اتفاق نمی افتاد.
 


کد مطلب: 414692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414692/حمله-زراعت-کیش-انتخاب-گزینه-های-نهایی-اصولگرایان-افتضاح-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1