تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۱۴۶۸۸
کبنا گزارش می‌دهد

واکنش پلیس به خبری در باره زمین خواری نیروی انتظامی؛ زمین ستاد فرماندهی کهگیلویه و بویراحمد دارای مجوز است

۱
۰
واکنش پلیس به خبری در باره زمین خواری نیروی انتظامی؛ زمین ستاد فرماندهی کهگیلویه و بویراحمد دارای مجوز است
کبنا ؛در چند روز گذشته جلسه‌ای با موضوع زمین خواری با حضور برخی از مسؤولان و مقامات استانی در سالن استانداری تشکیل شد و در این جلسه اظهاراتی صوت گرفت که تشویش اذهان مردم را در پی داشته است.
در چند روز گذشته جلسه‌ای با موضوع زمین خواری با حضور برخی از مسئولان و مقامات استانی در سالن استانداری تشکیل  که در جلسه مزبور احدی از مسئولان اظهاراتی داشتند که این خبر علاوه بر انتشار در پایگاه‌ها و سایتهای خبری،از شبکه خبری دنا پخش گردید که ایشان مطالبی را در خصوص زمین ستاد فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمودند که احتمالا تشویش خاطر اذهان عمومی را در پی داشته باشد.
به همین دلیل؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع شبهه از اذهان عمومی مطالبی را به شرح ذیل به سمع و نظر مردم عزیز استان می‌رساند، همانگونه که در بالا اشاره شد موضوع جلسه در رابطه با زمین خواری بوده نه بررسی حریم راه‌ها ، بنابراین اظهارنظر فرد مورد اشاره، بی‌محل و سنخیتی با جلسه و موضوع مورد بحث نداشت.
نیروی انتظامی بازوی نظام و ضابط عام در اجرای قانون و طلایه‌دار امنیت است و جانهای گرانبهایی را در این راه فدا نموده است که مانند ستارگان درخشان بر تارک این نیروی خدوم می درخشد، بدیهی است که دامن آن، از این گونه اتهامات مبرا است.
این زمین برای احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی استان، در طول قریب به ۳۰ سال از جمله مطالبات به حق مردم عزیز استان و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی بوده  که نهایتاً زمین موصوف در سال ۱۳۹۱ طی قولنامه رسمی و به متراژ تقریبی ۱۲ هکتار از مالک حقیقی خریداری گردید، که ضمن پرداخت وجه معامله، سند مالکیت آن به نام نیروی انتظامی استان منتقل گردید و همه مدارک آن موجود و قابل استعلام از مبادی رسمی از جمله اداره ثبت اسناد و املاک می‌باشد.
قبل از اجرای عملیات و احداث ساختمان مورد نظر (ستاد فرماندهی انتظامی استان) از معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان، حریم قانونی راه ۱۷ متر و نیم از اکس جاده و همین طور رعایت ۳۰ متر نوار خدماتی و تاسیساتی بدون احداثات استعلام  که سوابق مکاتبات نیز موجود است.
به مسئولین امر توصیه می گردد، که بدون داشتن اطلاعات کافی، از اظهار نظر نسبت به موضوعاتی که باعث؛ تشویش و ایجاد شبهه در اذهان عمومی می‌گردد؛ خودداری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به این مجوز نمی گویند اگه دارای مصوبه شورای برنامه ریزی استان و مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران باشد اون موقع میشه گفت مجوز سخنگوی محترم. شما حتی پروانه ساخت اخذ ننموده اید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1