تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۱۴۶۴۹
در کهگیلویه و بویراحمد؛

انبارهای بی‌نام و نشانی زیر پوست شهر

۰
انبارهای بی‌نام و نشانی زیر پوست شهر
کبنا ؛یکی از معضلاتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، انبارهای بی نام و نشانی است که دستگاه‌های متولی امر با وجود دریافت تذکر در جلسات مختلف، اما هنوز آمار دقیقی از وجود این انبارها ارائه نداده است.
حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان معاون دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: کالاهای سریع‌الفساد پس از اخذ مجوز باید بلافاصله به فروش برسند اما سایر کالاهایی مانند تخمه آفتابگردان، گردو و نوشیدنی فاسد شدند و باید امحا شوند.
وی با بیان اینکه هر مدیری که در دستگاهش جرمی صورت گیرد موظف است گزارش دهد اگر گزارش ندهد در ان جرم شریک است و  سهل‌انگاری در وظایف کرده، افزود: کالاها باید بلافاصله به فروش می‌رسید اما گزارش محصولاتی که فاسد شدند به دادستانی مرکز استان ارسال شود.
این مسوول قضایی با انتقاد از تناقض در آمار انبارهای نگهداری کالا در استان گفت: سه سال پیش در زمان خادمی استاندار سابق در نشستی تعداد انبارهای ثبت شده نگهداری کالا  در سامانه یک هزار و ۷۰۶ مورد عنوان شد و رئیس وقت سازمان صنعت و معدن اشاره به شناسایی دو هزار ۵۵۰ انبار داشت اما با گذشت مدت‌ها هنوز تعداد انبارهای ما همان عدد قبلی است.
ادیبان ادامه داد: دو جلسه قبل قرار بود دو هزار و ۳۰۰ انبار ثبت شود تا  تعداد انبار و کالاهای نگهداری شده مشخص شود که چه میزان کالا داریم شاید با کمبودی مواجه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خانه‌ها به سوله و انبار نگهداری کالا در  سطح شهر یاسوج تبدیل شده‌اند و پنج سال است بازرسان سازمان صمت قرار است انبارهای غیررسمی را شناسایی کنند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1