کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت وگوی کبنا با رئیس کانون همبستگی ایثارگران و خانواده شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئولانی که اعتقادی به «ایثارگری» ندارند و مافوق قانون اند!

20 آبان 1398 ساعت 0:33

رئیس کانون همبستگی ایثارگران و خانواده شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وضعیت استخدام ایثارگران در استان گفت: در بعضی سازمان‌ها می‌بینیم با یک برگه کاغذ معمولی و بدون ضابطه و بدون آزمون، صدها نفر بکار گرفته شده‌اند، اما حدود 100 نفر از فرزندان شهدا را داریم که مسئولان ما از جمله مسئول سازمان برنامه و بودجه، استاندار وقت و بنیاد شهید پیگیر استخدام اینها و مشکلات پیش آمده در مورد استخدامی‌ها بوده‌اند ولی به نتیجه‌ای نرسیدند.


صبح امروز 19 آبان ماه سید هانی حسینی رئیس کانون همبستگی ایثارگران و خانواده شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه کبنانیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.
حسینی در رابطه با وضعیت استخدام ایثارگران در استان گفت: عموماً مسئولین دیدگاهشان به همه چیز، مبنای قانون است. اما آنچیزی که طی یکی دو سال گذشته شاهد بودیم و من شخصاً پیگیر آن بودم رعایت نکردن برخی ضوابط بود.
حسینی ابراز کرد: در یکی دو سال اخیر، بجای نفوذ قانون، نفوذ شخصیت‌ها و افرادی امثال نمایندگان در ادارات و سازمان‌ها وجود داشته که مافوق قانون بوده‌اند و عمل کرده‌اند.
حسینی خاطرنشان کرد: خاصه در مورد استخدام ایثارگران، میزان درصدی که باید در هر اداره و سازمانی از ایثارگران بکارگرفته شود، رعایت نشده است و با عدم رعایت قانون در عمل مواجه بوده‌ایم.
حسینی تصریح کرد: در بعضی سازمان‌ها می‌بینیم با یک برگه کاغذ معمولی و بدون ضابطه و بدون آزمون، صدها نفر بکار گرفته شده‌اند، اما حدود 100 نفر از فرزندان شهدا را داریم که مسئولان ما از جمله مسئول سازمان برنامه و بودجه، استاندار وقت و بنیاد شهید پیگیر استخدام اینها و مشکلات پیش آمده در مورد استخدامی‌ها بوده‌اند ولی به نتیجه‌ای نرسیدند.
حسینی گفت: در سازمان‌ها اراده‌ای برای حل مشکلات اینها وجود ندارد و برخی مدیران اصلاً اعتقادی به مسئله ایثارگری ندارند، پس تا زمانی که قانون حرف اول را در سازمان‌های ما نزند هیچکاری نمی‌توان کرد.


کد مطلب: 414631

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414631/مسئولانی-اعتقادی-ایثارگری-ندارند-مافوق-قانون-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1