تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۱۴۶۲۴
در غرفه کبنانیوز مطرح شد؛

کلانتری: خانواده ام در یاسوج هستند / نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره تغییر مدیران خسته، مدیرکل ارشاد و حضور مدیران در متینگ‌های تبلیغاتی

۷
۰
کلانتری: خانواده ام در یاسوج هستند / نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره تغییر مدیران خسته، مدیرکل ارشاد و حضور مدیران در متینگ‌های تبلیغاتی
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غرفه کبنا نیوز امروز (یکشنبه 19 آبان ماه 98) در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.
کلانتری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا خانواده شما در استان حضور دارند، اظهار کرد: بله.
وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بعضی مدیران خسته‌اند، آیا این مدیران از قطار مدیران کنار گذاشته می‌شوند، افزود: هفته دولت را تبریک عرض می‌کنم، و وحدت را برای جامعه مسلمانان ضروری است.
کلانتری در ادامه گفت: ما در تغییر به دنبال وضع مطلوب هستیم. و من همیشه انتقادات و مطالب پایگاه خبری کبنا را دنبال می‌کنم و این سایت همواره بر روی برنامه محوری تاکید می‌کند. خوشبختانه. جای تشکر داریم. ما باید متناسب با زمان و شرایط تغییرات انجام بگیرد، بعضی مدیران را بنا به شرایط تغییر دادیم و اگر شرایط ایجاب کند، سایر مدیران را هم تغییر می‌دهیم. اگر ضروریت پیدا کند در زمان و بیس خودش مدیران را تغییر خواهیم داد. ما می‌خواهیم که با همین تیم کار کنیم اما اگر کسی نتواند با ما کار کند، طبیعی است. اما بعضی‌ها را شاید ما به آن نتیجه برسیم که دیگر نمی‌توانیم با او کار کنیم.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بعضی انتصابات اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای انتخابات است، گفت: شما از آقای نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی اسم بُردید، ببینید، این یک امتیاز است، آقای نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار بوده و الان یک سطح آمدن پایین‌تر و دارد به مردمش خدمات می‌دهد. ایشان چه تأثیری می‌تواند بر انتخابات بگذارد، ایشان عضو هیئت اجرایی انتخابات که نیست. اگر مدیران کل الان را بررسی کنید، همه به هم وابسته است و طوایف همدیگر را می‌شناسند. اما مهم انصاف، عدالت و قانون است. مهم این است که از حریم عدل و انصاف و مدار قانون خارج نشوند. الان نگاه کنی همه مدیران به نوعی به هم وابستگی قومی و طایفه‌ای دارند.
 وی در باره انتصابات بازرسان انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گریزی زد و گفت: فرماندار اسامی 30 نفر را به عنوان هیئت اجرایی به هیئت نظارت می‌دهد و این 30 نفر با تأیید هیئت نظارت می‌آیند. بازرسان انتخابات شهرستان‌ها نیز به هیئت بازرسی انتخابات استان گزارش می‌دهند و هیئت بازرسی هم به من گزارش می‌دهند. آن‌ها هیچ گونه نقش اجرایی در انتخابات ندارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به برخورد قانونی با بکارگیری های فله‌ای، اظهار کرد: کاش همه آنها بر ریل قانون استخدام می‌شدند. آن‌هایی که استخدام شدند، هیچ گناهی ندارند، فردی به آنها گفته بیاید تا شماها را استخدام کنم. بنده خداها هم پذیرفتند. و نمی‌دانستند که فرایند قانونی طی نشده است. اما آن عواملی که اینها را بردند، سر کار و توجیه اش نکرده‌اند. باید به مراجع قانونی حتماً پاسخ بدهند. مردم شکایت کردند و سازمان بازرسی بر اساس شکایت مردم ورود کرده و بر اساس قانون به علوم پزشکی تکلیف کرده که قانون را در این زمینه رعایت کنند.
وی افزود: در کشور ما بن بست وجود ندارد و راه باز است برای پیگیری قانونی کارها.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا هنوز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نشده است و آیا دخالت‌های نماینده خاص مانع این کار شده است، اظهار کرد: برای ما هم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خیلی مهم است. لذا من به وزارت ارشاد نظرم را اعلام کردم. من اعلام کردم، یا به من محول کنید و یک روزه گزینه را معرفی می‌کنم و مسئولیتش را می‌پذیرم. یا وزارتخانه هر کسی را انتخاب کند، ما می‌پذیریم روند انتصاب مدیرکل ارشاد به دلایلی طول کشید. من در اینجا به دنبال این هستیم که یک آدم دنبال سیاست‌های دولت باشد و همراه دولت باشد. و در چارچوب وزارتخانه باشد.
 کلانتری در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور برخی مدیران در متینگ‌های انتخاباتی، افزود: هنوز انتخابات که شروع نشده و مشخص نیست که چه کسی کاندیدای مجلس می شود و چه کسی نمی‌شود و قطعاً تذکرات لازم را در این خصوص داده ایم و خواهیم داد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما هیچ نقشی مثبتی در استان ندارید
رضا
Germany
آقای کلانتری از آقای جهرمی وزیر ارتباطات بخواهید اگر میشود اپلیکیشنی بهتون بده تا همراه مدیران را رصد کنی . شک نکن بیشتر مدیران کل مخفیانه در جلسه همه کانددهای مطرح شرکت میکنند . میخوام بگم این مدیران فقط صندلی زیرپایشان در اداره کل را دوست دارند مهم نیست دولت روحانی و یا دولت دیگری در راس باشه و یا چه کس یا کسانی نماینده باشند. مدیرانی که شهامت دفاع از دولتی را که مدیرکلش هستند ، را ندارند به درد جرز لای دیوار هم نمیخورند.
آرد و نشاسته یاسوج
Romania
جناب آقای استاندار، در این مطلب فرمودید؛ در کشور ما راه بن بست وجود ندارد و پیگیری قانونی کارها قابل اجراست!!!!
یک سوال کوتاه از شما دارم و امیدوارم پاسخی برای آن داشته باشید البته اگر اصلا اطلاعی از موضوع داشته باشید؛ چرا با این همه. که از سوی مدیران کارخانه آرد و نشاسته صورت گرفت و نظر به داشتن اطلاعات کافی و وافی معاونت اقتصادی استانداری،معاونت دارو و غذا، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل سازمان بازرسی، مدیرکل استاندارد، مدیرکل بازرگانی و غله استان، دادستان و رییس کل دادگستری و .... چگونه است که اقدامی صورت نگرفته؟؟؟ اگر تخلفی نیست لطفا مردم را آگاه کنید و اگر تخلفی صورت گرفته چرا تاکنون اقدامی نشده است؟
لطفا برای تنویر افکار عمومی پاسخگو یا حداقل پیگیر باشید...
و اگر جایی دیگر برای رسیدگی تخلفات اداری و مالی این مجموعه مانده بفرمایید تا ورود کرده و پیگیری آن صورت گیرد، شما که سایت کبنا را گویا دنبال میکنید باید اشراف کامل به این موضوع داشته باشید.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی مدیر کل/زندگی کارکنانش را فدای باند بازی و ... کرده. عوضش کنید
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام ، اقای استاندار شما سعی کنید جلو این همه نیرو های که بدون هیچ گونه آزمونی و فله ای استخدام شدن را بگیری
Iran, Islamic Republic of
کلا با همه دولتها هست. چپ و راست نمیکند خداراشکر. همین حزب مناسبتان است
Iran, Islamic Republic of
آخ سی تاج که همنه بازی ایه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1