تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۱۴۶۱۵
بر اساس اطلاعات رسیده؛

شورای تأمین تکلیف نیروهای بی ضابطه علوم پزشکی را مشخص کرد؛ جذب نیرو با آزمون عمومی 

۴
۱
شورای تأمین تکلیف نیروهای بی ضابطه علوم پزشکی را مشخص کرد؛ جذب نیرو با آزمون عمومی 
کبنا ؛پذیرش نیروی مورد نیاز حوزه های زیر مجموعه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مصوبه شورای تامین الزاماً در قالب انتشار آگهی و آزمون عمومی صورت می گیرد. 
بنا بر این گزارش، اساس اطلاعات واصله از منابع آگاه، پرونده نیروهای فله ای پذیرش شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی در آخرین جلسه شورای تامین بسته شد.
آن گونه که گفته می شود مصوبه شورا در خصوص اخراج نیروهایی که بدون آزمون عمومی، ردیف حقوقی و مجوز وزارتی جذب و موجب بروز مشکلاتی در پرداخت حقوق شده، قطعی است و دستگاه متقاضی جذب نیرو الزاماً باید از طریق آگهی و ثبت نام از همه متقاضیان، مقدمات لازم را جهت تامین نیروی مورد نیاز فراهم نمایند.
شایعات فراگیر روزهای گذشته حکایت از آن داشت که آزمون عمومی منحصراً بین نیروهای اتمام قرارداد شده و بصورت صوری خواهد بود تا با قانونی جلوه دادن آن به حواشی بوجود آمده در دانشگاه علوم پزشکی فیصله داده شود اما مصوبه شورای تامین بر هر گونه گمانه زنی و پیشداوری خط بطلان کشیده است.
دادخواهی نیروهای اتمام قرارداد شده جهت بازگشت به کار به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان هم کشیده شد اما آیت الله نیز قانون را فصل الخطاب دانست و حکم شورای تامین را لازم الاتباع خوانده است.
 فراهم نبودن بسترهای اشتغال زایی همه مسئولان را با چالش جدی مواجه کرده است و همه جوانان را مستحق شغل آبرومندانه جهت تامین معاش می دانند ولی ظرفیت دستگاههای دولتی نیز محدود و زیرساخت های بخش خصوصی نیز جهت حل این معضل فراهم نشده است و چاره ای جز تن دادن به قانون نیست تا با عدالت مورد انتظار این مهم تحقق پیدا کند.
به واقع این بحران ناشی از اقدام غیر قانونی رئیس پیشین دانشگاه بوده که با انفعال از لیدرهای سیاسی و افراد ذی نفوذ خلق کرده است و قطعاً در مقابل قانون پاسخگو خواهد بود، گر چه توپ این چالش اداری و اجتماعی به زمین مدیریتی رئیس جدید دانشگاه انداخته شده و هر کدام از عقبه های این بحران به شکل محسوس و نامحسوس سعی داشته وی را مقصر معرفی و ضرب شستی از وی بگیرند اما حقیقت همان چیزی است که جامعه در قالب اعتراض سایر خانواده های بی پناه شاهد بوده و به همین لحاظ به شورای تامین ختم شده است.
اکنون دانشگاه ملزم به اجرای مصوبه شورای تامین و انتشار آگهی و آزمون رقابتی بین همه داوطلبان است که شاید خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز بتوانند فرصت اطلاع و مشارکت در آزمون را پیدا کنند.
به هر شکل حق طلبی تحصیلکردگان مختلف در سرحدات استان کهگیلویه و بویراحمد موجب گردیده که نیروهای موضوع اتمام قرارداد دچار رنجش شوند اما در نهایت همه به حکم قانون گردن نهاده و آماده آزمون عمومی می شوند و گویا بزودی این آگهی منتشر و نمره علمی ملاک پذیرش خواهد بود.
----------------------
زریر حجتی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نیروی شرکتی در هیچ جای دنیا ازمون نداره ...
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط برا علوم پزشکی قانون هست

اداره گاز اداره برق و صدجای دیگه نیرو جذب کردن چی
Iran, Islamic Republic of
نظرمن اینکه شما تابراتون اصلا قابل قبول نیست
Iran, Islamic Republic of
فقط الکی دارین حاشیه سازی میکنین کمی خدارا رو درکنارمنفعتتان درنظر بگیرید خیلی خوب
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1