کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قادر آشنا در غرفه کبنانیوز مطرح کرد

وزارت ارشاد از افزایش بی رویه قیمت کتاب جلوگیری می‌کند

18 آبان 1398 ساعت 14:49

قیمت تمام شده کتاب بالا است و البته تنها ربطی به گرانی کاغذ ندارد. هزینه های دیگر هم هست. اما وزارت ارشاد تمام توانش را بسیج کرده تا بتواند از افزایش بی رویه کتاب جلوگیری کند.


قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران قبل از ظهر امروز (18 آبان ماه 98) از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در مصلی شهر یاسوج برگزار شد، بازدید کرد.
آشنا در این بازدید در گفت و گو با کبنا به مقوله گرانی کاغذ پرداخت و اظهار کرد: قبول داریم که کاغذ گران است و قیمت تمام شده کتاب بالا است. اما خوشبختانه در نمایشگاهی که مقام معظم رهبری تشریف آوردند و نگرانی خودشان را در باره کاغذ فرمودند، بلافاصله وزیر صمت و ارشاد و فرهنگ اسلامی تشکیل جلسه دادند و مشکلات کتاب را بررسی کردند و الان وزارت ارشاد کاغذ را وارد و توزیع می کند و من دیروز که با همکارانم، صحبت می کردیم، خوشبختانه الان مشکل آنچنانی برای ورود کاغذ و چاپ کتاب نداریم. قیمت تمام شده کتاب بالا است و البته تنها ربطی به گرانی کاغذ ندارد. هزینه های دیگر هم هست. اما وزارت ارشاد تمام توانش را بسیج کرده تا بتواند از افزایش بی رویه قیمت کتاب جلوگیری کند.


کد مطلب: 414596

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414596/وزارت-ارشاد-افزایش-بی-رویه-قیمت-کتاب-جلوگیری-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1