کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دهدشت:

اروپا تعهدات برجام را به بازی گرفت

17 آبان 1398 ساعت 13:37

امام جمعه دهدشت با اشاره به بدعهدی اروپا در اجرای تعهدات برجام گفت: ایران با اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجام نشان داد زیر بار زور نمی‌رود.


حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آمریکا به مهلت چند ماهه در اجرای تعهدات برجام عمل نکرد و می‌گوید ایران باید به تعهدات عمل کند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ایران همواره به تعهدات خود پایبند بود، گفت: تهدید کاهش تعهدات برجامی ایران را نادیده گرفتند و ایران را مقصر جلوه می‌دهند البته ایران زیر بار زور نخواهد رفت.
حسینی تصریح کرد: اروپایی که مدعی اخلاق، دموکراسی و حقوق ملت‌هاست نشان داد که اراده‌ای برای حل این مشکل و اجرای برجام ندارند و تعهدات را به بازی گرفتند.
وی ضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان گفت: این حضور دشمن شکن بود این صحنه‌ها دشمن را سر جای خود می‌نشاند و پرونده اهداف شوم را می‌بندد.
خطیب نماز جمعه دهدشت مناسبت‌های هفته پیش‌رو را یادآور شد و افزود: ولادت با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت فرصتی برای حفظ وحدت جهان اسلام است.
حسینی متذکر شد: امروز دشمنان از اختلاف‌های عقیدتی سوء استفاده می‌کنند باید مراقب باشیم مرزهای اعتقادی را با رعایت گفتار منطقی حفظ کنیم و فحاشی نکنیم چرا که داعش از همین اختلاف عقیدتی پدید آمد.
حسینی تصریح کرد: راه نجات انسان در دنیا و آخرت تقوا و راه پیامبران الهی است.
وی با استناد به فرموده امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت:سه خصلت است که هر کس داشته باشد نمی‌میرد مگر اینکه پیامدهای سوء این خصایص را در همین دنیا خواهد چشید.
حسینی ادامه داد: آن سه شامل ظلم،قطع رابطه با ارحام و قسم دروغ است.
امام جمعه دهدشت گفت: برخی انسان‌های خوبی نبودند اما صلح رحم داشتند این صله رحم باعث رشد اقتصادی و مالی آنها شد قسم دروغ و قطع صله رحم باعث می‌شود شهرها و مناطق ویران شوند.
وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) در تبیین جایگاه آن پیامبر عظیم‌الشأن تصریح کرد: سال عام‌الفیل خداوند عنایت بزرگی به عالم بشریت کرد و از جهالت و بت پرستی نجات داد ادیان زیادی آمدند اما کتاب‌ها تحریف شد و ادیان به جای خداپرستی بت‌پرستی را رواج دادند آنهایی که باید موحد بودند مشرک شدند لذا خداوند پیامبرش را به این عالم خاکی می‌آورد تا مبعوث شود و انسان را هدایت کند.


کد مطلب: 414576

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414576/اروپا-تعهدات-برجام-بازی-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1