تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۱۴۵۳۴

تشکیل جلسه ویژه بررسی مرگ مشکوک یک نوزاد در بیمارستان یاسوج

۰
تشکیل جلسه ویژه بررسی مرگ مشکوک یک نوزاد در بیمارستان  یاسوج
کبنا ؛
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در پی اعلام مرگ مشکوک یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد یاسوج بر اثر سوختگی جلسه ای ویژه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونان این دانشگاه و مسئولان بیمارستان امام سجاد در این بیمارستان برگزار شده است.
صفایی افزود:  قرار است در این جلسه علت فوت این نوزاد بررسی و اعلام شود.
بنا به این گزارش این نوزاد از دو ماه پیش تا کنون در بخش ان ای سی یو بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج بستری بوده که دیشب فوت کرد و طبق شنیده ها این نوزاد به علت قصور پزشکی فوت کرده است.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز با بیان اینکه این نوزاد29 هفته ای در تاریخ 13 شهریور ماه امسال در این بیمارستان متولد شد گفت: در این جلسه سوختگی ناشی از بخور گرم یکی از دلایل فوت این نوزاد اعلام شده است اما دلایل دیگر هم می تواند باشد که در این جلسه در حال پیگیری و بررسی دلایل دیگر هستیم.
نیکبخت با بیان اینکه این نوزاد از بدو تولد با مشکلات تنفسی و ریوی مواجه بوده افزود: از آن تاریخ تا کنون این نوزاد تحت مراحل مختلف درمانی قرار گرفت.
وی گفت: ساعت 19 و 17 دقیقه دیروز برای این نوزاد بخور گرم تجویز شد که دچار سوختگی 20 درصدی شده است و به تبع آن همه مراحل پذیرش این کودک برای اعزام به شیراز انجام گرفت که با مخالفت والدین این نوزاد مواجه شدیم.
نیکبخت اضافه کرد: متاسفانه این نوزاد ساعت 6 و 45 دقیقه امروز فوت کرد و به همین دلیل جلسه ای ویژه برای بررسی دلایل فوت این کودک در این بیمارستان تشکیل شد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و در صورت نتیجه گیری اطلاع رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1