کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد در کارگروه تامین منابع مالی بازآفرینی شهری یاسوج:

۲۱ میلیارد تومان سهم «شهرستان بویراحمد» در طرح بازآفرینی شهری

14 آبان 1398 ساعت 21:03

فرماندار بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه بازآفرینی شهری رویکردی نو در نوسازی بافت‌های فرسوده است، خاطرنشان کرد: به منظور کمک به محلات ناکارآمد شهری و حاشیه شهر یاسوج در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم، تاکنون از ۳۷ میلیارد تومان سهم استان ۲۱ میلیارد به شهرستان بویراحمد اختصاص پیدا کرد و بسیاری از محلات حاشیه مرکز استان مثل شرف آباد، مهریان و بله زار آسفالت ریزی آنها به پایان رسیده است.


کارگروه تامین منابع مالی بازآفرینی شهری یاسوج صبح امروز به ریاست فرماندار بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
شاهرخ کناری در این جلسه با بیان اینکه بازآفرینی شهری رویکردی نو در نوسازی بافت‌های فرسوده است، خاطرنشان کرد: به منظور کمک به محلات ناکارآمد شهری و حاشیه شهر یاسوج در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم، تاکنون از ۳۷ میلیارد تومان سهم استان ۲۱ میلیارد به شهرستان بویراحمد اختصاص پیدا کرد و بسیاری از محلات حاشیه مرکز استان مثل شرف آباد، مهریان و بله زار آسفالت ریزی آنها به پایان رسیده است.
 وی گفت:  اصلاح شبکه آب مناطق دولت آباد و محمود آباد یاسوج نیز در قالب همین طرح بازآفرینی شهری در حال انجام است.
رئیس کارگروه بازآفرینی شهری مرکز استان، طرح مسکن امید با تخفیف پروانه از شهرداری و تسهیلات کم بهره را یکی دیگر از برنامه‌های بازآفرینی شهری در یاسوج عنوان کرد.
کناری افزود:  انجام این امر خطیر از عهده ی یک دستگاه دولتی یا یک نهاد عمومی به تنهایی بر نمی آید؛ لذا تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه های بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده مستلزم رویکردی جامع و هماهنگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران ذیربط است.


کد مطلب: 414513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414513/۲۱-میلیارد-تومان-سهم-شهرستان-بویراحمد-طرح-بازآفرینی-شهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1