تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۱۱
در آستانه انتخابات مجلس

عزل حامیان دولت و انتصاب یک اصولگرا در استانداری کهگیلویه وبویراحمد

۱۱
۳
عزل حامیان دولت و انتصاب یک اصولگرا در استانداری کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛انتصاب یک چهره اصولگرای حامی جریان پایداری و در شرف بازنشستگی که البته شاید بازنشستگی را هم رد کرده باشد به عنوان" سرپرست اداره کل امنیتی استانداری" در میان انتصاب های 8گانه مدیران در استانداری کهگیلویه وبویراحمد و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل توجه هست.
به گزارش کبنا، در نشست شورای مدیران استان که در تاریخ 23مهرماه امسال به ریاست احد جمالی معاون سیاسی استانداری برگزار شد انتصاب های دسته جمعی انجام شد که با بررسی آنها یک نام همچون وصله ناچسپی با جریان دولت تدبیر وامید خودنمایی می کند.
علی صمدی فر که از حامیان ستارهدایتخواه در یاسوج است علیرغم  در مرز بازنشستگی است و با وجود نیروهای حامی دولت و تحصیلکرده در بدنه استانداری اما کلانتری و جمالی میدان را برای نیروهای پیر و مخالف دولت فراهم کردن تا در آستانه انتخابات مسائل امنیتی تحت ثاثیر قرار گیرد.
در حالیکه توپخانه مخالفان دولت روحانی در مرکز کشور فعال است اما استانداران روحانی بی توجه به شرایط روز و. در حالیکه فعالان سیاسی و حامیان دولت به حاشیه رانده شده اند اما در فصل پائیز انگار بهار نیروهای اصولگرا زودتر از 1400رسیده و مناصب مهم مدیریتی را بدست می آورند.
تکرار حرف های تکراری توسط استاندار و معاون سیاسی وی مبنی بر بیطرفی  در انتخابات را در عزل نیروهای حامی دولت و بکارگیری نیروهای پایداری و اصولگرا را در عمل تعبیر کردند تا همه چیز در آستانه انتخابات در هاله ای از ابهام باشد و سیاست گفتار درمانی و موعظه و پند برای نیروهای حامی دولت ادامه داشته و نیروهای اصولگرا در دولت تدبیر و امید جولان دهند.
​​​​​​دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!!
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
احسن بر استاندار
کارشناس‌
Iran, Islamic Republic of
چرا خبر سخیف میزنید...کی گفته صمدی اصولگراست.....سوابق ۵۰ سالشو دربیارید......فرماندار دوران خاتمی بود.....محرم اسرار و حامی پایدار استانداران و حامیان این دولت بوده...... انتخابات در حوزه سیاسی استانداری در سال ۹۴ و ۹۶ بوده......در استانداری مشهور به اصلاح طلب کار کشته است.....این حرفا چیه مینویسید.......
Iran, Islamic Republic of
ای خاک عالم تو سر کسی که هنوزاصولگرا ویا اصلاح طلب عنوان میکنه اگریه ذره شعورسیاسی داشته باشیم ازاینگونه حرفهای بچه گانه نمیزدیم
Iran, Islamic Republic of
مقصر شخص روحانی است که تحت فشار وزیر کشوری را همسو با موئتلفه انتخاب کرد .رئیس جمهور به مردم بدهکاری .
Iran, Islamic Republic of
آقای صمدی اصلاح طلبه اولا دوما شما که غرض شخصی یا ایشون دارید دلیل نداره که انگ اصولگرایی بهش بزنید
صمدی مرد کار و تلاش و تجربه است
Iran, Islamic Republic of
این چیه نوشتید؟؟؟
صمدی یار قدیم محمودیان و.....
الانم با روشنفکره
تا کور شود هر که نتوان دید
Amini
Iran, Islamic Republic of
کارشناس محترم نویسنده مقاله باید بداند که او در دوران استانداران شورانگیز و صوفی و دوستی و ابوطالبی و اولیا دارای پست سیاسی در سمت های مدیرکل سیاسی انتخابات و مدیرکل سیاسی امنیتی وزمانی معاون این دو مدیرکل و بخشدار مرکزی دهدشت و بخشدار مرکزی استان و معاون سیاسی امنیتی بویراحمد و فرماندار شهرستان دنا بوده و ب وسیله استاندار رجا و مسعود حسینی و نوذری عزل گردید یعنی دارای چهار حکم وزارتی دو حکم از محتشمی وزیر کشور وقت و یک حکم از موسوی لاری وزیر کشور وقت و یک حکم عبدالله نوری وزیر کشور وقت میباشد.بهتر بود نویسنده مقاله قانون مدیریت خدمات کشوری را درمورد نیروهای متخصص دارای تحصیلات ارشدو دکتری را مطالعه میکردند.
Iran, Islamic Republic of
🙄
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار
الا
Iran, Islamic Republic of
درود بر کلانتری و جمالی
Abasi
Iran, Islamic Republic of
جبهه ی اقای صمدی،از سالها قبل مشخصه که اصلاح طلب هست،و هیچوقت طرفدار شخص خاصی از اینهایی که نامبرده شده نبوده و نیست.بهتره قبل از نوشتن متنی قبلش تحقیق کامل انجام شود!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1