تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۹۶
مدیر عامل شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد سالروز تشکیل بیمه ایران را تبریک گفت؛

بیمه ایران بازوی موثر رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی است

۲
۰
بیمه ایران بازوی موثر رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی است
کبنا ؛محمدعلی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی سالروز تشکیل بیمه ایران را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
بیمه ایران هشتاد و چهارسال خدمت صادقانه را درکارنامه خودارد وهمیشه به آرامش وامنیت خاطر ایرانیان می‌اندیشد در زمان که ایران فاقد بیمه داخلی بوده و بیمه‌های بیگانه هر لحظه فشار بیشتری به وضعیت مالی و اقتصادی کشور اعمال می‌نمودند، در روز پانزدهم آبانماه سال ۱۳1۴ هجری شمسی، نخستین بیمه ایرانی افتتاح شد. که ملی شدن صنعت بیمه مرهون تاسیس شرکت بیمه ایران می‌باشد.
15 آبانماه تنها یادآور سالروز تاسیس بیمه ایران نیست، بلکه یادآور تمام پیروزی‌ها، دشواری‌ها و فراز و فرودهایی است که همه کارکنان، شبکه فروش و مشتریان دیروز و امروز بیمه در تجربه آن با یکدیگر همراه و هم نفس بوده‌اند.
واز آنجائیکه صنعت بیمه به عنوان ارکان اقتصاد کشور می‌باشد، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان در خصوص تحقق شعار سال 98 وکمک به تحقق رونق تولید به عنوان بازوی مؤثر دولت خدمتگزار در اجرای سیاست‌های اقتصادی کلان کشور، تلاش می‌کند تا در سال رونق تولید با همدلی و هم زبانی و با تعامل با مردم، وبا تقویت رشد اقتصادی به منظور بسترسازی برای خروج از رکود تورمی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام بردارد. زیرا بیمه به عنوان چتر صیانتی وجبرانی برای شرایط ناشی از بحران‌ها وتحریم ها وراهگشا وسدی محکم در برابر خطرات ناشی از زیانهاوخسارتهای احتمالی وتحریم ها وحوادث غیر مترقبه می‌باشد شرکت بیمه ایران به عنوان نخستین بیمه ایرانی وتنها شرکت بیمه دولتی با تکیه بر دانش و تجربه خود حاصل از هشتاد و چهارسال خدمت صادقانه به مردم ایران زمین همواره تلاش نموده در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و رشد و توسعه کشور از طریق حضور گسترده در عرصه‌های نوین بیمه ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی و زیربنایی در داخل کشور و همچنین بازارهای بین‌المللی گام‌های و تاثیرگذار باشد. خدمت رسانی مطلوب به مشتریان و مردم عزیز کشور را وظیفه و رسالت خویش دانسته و اصولی نظیر مشتری مداری، تلاش برای طراحی و ارائه کلیه محصولات و خدمات براساس سلیقه و نیاز مشتریان، ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت مناسب، حمایت از طرح‌های تولیدی و زیر بنایی، برنامه ریزی و انجام اقدامات اساسی در حوزه گسترش زیرساخت‌ها و خدمات بیمه ای الکترونیک را درراس اقدامات خود قرار داده است.
قطع یقین بیمه ایران با همدلی و همزبانی، به پشتوانه 84 سال تجربه، مصمم‌تر و با اراده‌ای قوی‌تر در مسیر ایفای تکالیف و وظایف خویش که همانا خدمات رسانی است، حرکت نموده و با اتکال به ذات لایزال الهی و بهره گیری از تجارب گران سنگ حاصل از سال‌ها فعالیت در عرصه صنعت بیمه کشور، و همراهی مغتنم کارکنان متعهد، نمایندگان زحمتکش و شرکت‌های خدمات بیمه ای کارآمد خود، توانسته بیش از هشتاد و چهارسال را با افتخار و سر بلندی پشت سر گذاشته و همواره به عنوان بازوی توانمند دولت محترم در حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور نقش آفرینی نماید.
فرا رسیدن این روز بزرگ و باعظمت را به تمامی هم استانی‌های عزیز و کلیه بیمه گذران بیمه تبریک عرض نموده و از تلاش بی وقفه تمامی دست اندرکاران، نهادها، سازمان‌ها وبیمه گذاران در جهت اعتلای نام پرآوازه این شرکت، کمال قدردانی و سپاس را دارم. آری ما به داشتن او، نام پرآوزه اش و تلاش در جهت تداوم، بزرگی و خدمت رسانی او به میهن خود می‌بالیم.
محمدعلی نوروزی
مدیرعامل شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه وبویراحمد
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر بیمه ایران
سلامت
Iran, Islamic Republic of
بیمه ایران خوبه ولی تو استان ما نه، کارکنانش انگار دعوا دارند و از جیب خودشون میخوان پول بدن بخصوص توشعبه پیش نطام مهندسی
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1