تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۴۴۵۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

ورود شورای حل اختلاف به اختلافات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
ورود شورای حل اختلاف به اختلافات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای حل اختلاف شهرستان‌ها به اختلافات شوراهای اسلامی ورود کنند و جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری شود
"عزیز فیلی" (عصر یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بالای ۷۵ درصد و حوزه بحران استان براساس اولویت انجام شود، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه به اولویت بندی پروژه‌های بحران و طرح‌های بالای ۷۵ درصد را مورد توجه قرار دهد.
وی با اشاره به اعتبارات خسارت سیل، برنامه محوری دستگاه‌ها برای پوشش مناسب و رفع مشکلات را ضروری دانست و اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، دستگاه‌ها عملیات ساخت و سازها و راهسازی را قبل از فصل سرما و بارش‌های سنگین به نتیجه برسانند.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش‌ها همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آمادگی لازم را داشته باشند.
فیلی تهاتر بانکی را از دیگر موارد قابل طرح دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف بودجه ای، دستگاه‌ها در زمان مقرر نسبت به ظرفیت های قانون بودجه پیگیر باشند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، اختلافات درونی است، تاکید کرد: لازم است که شورای حل اختلاف شهرستان‌ها ورود کنند و نظرات خود را برای شورای حل اختلاف استان ارسال نمایند تا جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری و چاره اندیشی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پناهی معاون سیاسی فرماندار بویراحمد همه اش اقوام خودتان می باشد جناب پناهی رابطه بازی های شما وامثال شما این استان را به سرانجام بدی رسانده
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1