تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۷
به منظور دعوت از مردم در راهپیمایی 13 آبان انجام گرفت

بیانیه‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران به مناسبت 13 آبان

۰
بیانیه‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران به مناسبت 13 آبان
کبنا ؛بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با صدور پیامی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل آوردند.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است؛
 حضورمردم شریف وولایتمدارشهرستان گچساران
 وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم آیه 5)
و روزهای خدا را به آنان یادآوری کن قطعاً در این یادآوری برای هر شکیبای سپاسگزار عبرت است.
 پاسداشت و نکوداشت یوم الله ۱۳ آّبان یادآور مبارزات و حق طلبی‌ها و فریاد دلیر مرد حوزه و سیاست و جهاد و مبارزه است، یادآور فریادهای حق جویانه حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی است؛ که توام با  تبعید آن مرجع تقلید و رهبر نهضت درحال شکفتنی بود که در سال ۱۳۴۳ در دفاع از کیان اسلام و استقلال ایران اسلامی شجاعانه در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد، روزی که یادآور کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است.
یوم الله ۱۳ آبان نه تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران است، بلکه مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی است که در طی بیش از ۴۰ سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز برآنند پس از شرکت در راهپیمایی عظیم یومالله ۱۳ آبان، همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر دهند.
مردمی که با فداکاری‌های بی نظیر و زیر سایه ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و امروز نیز با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری انقلاب (حفظه الله تعالی) می‌روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.
دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی گچساران همپای همه اقشار مردم شریف ایران، تمامی مردم ولایتمدار گچساران بخصوص جوانان را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت می‌کند.
لازم به ذکر است که رئیس جمهور کنونی آمریکا بر آن است تا با حربه تحریم‌های جدید اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمانهای امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد.
من الله توفیق
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1