تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۱
ساعدی:

خوزستان از نظر جایگاه آموزشی به طور ویژه نگاه شود

۰
خوزستان از نظر جایگاه آموزشی به طور ویژه نگاه شود
کبنا ؛نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در نطق خود از وزیر آموزش و پرورش خواست که در توزیع عادلانه نیروی انسانی و امکانات تحصیلی نظر ویژه به استان خوزستان داشته باشند.
 قاسم ساعدی در نطق خود در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس ضمن ضمن تشکر از پذیرایی موکب‌داران استان خوزستان و مردم دشت آزادگان و هویزه از زوار حسینی اظهار کرد: فردا ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب ایران و به عنوان روز پیروزی ملت شریف ایران بر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آمریکاست که به همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم و پیشاپیش ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد را تبریک گفته و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم.
وی ضمن محکوم کردن تحرکات اخیر دست‌های آلوده در کشورهای منطقه برای از بین بردن وحدت اسلامی و محور مقاومت، خاطرنشان کرد: به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌گوییم که سخت در اشتباه هستید و وعده الهی است که دین اسلام و مکتب سرخ حسینی جاودانه است و راهپیمایی عظیم حسینی جلوه‌ای از اقتدار این ملت‌هاست.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مردم دشت هویزه و آزادگان همان بسیجیان دیروز در جنگ تحمیلی هستند که امسال هم با روحیه بسیجی برای مقابله با سیلاب سپر انسانی تشکیل داده‌اند. سیلاب تمام دار و ندار مردم به خصوص کشاورزان و دامداران را گرفت که تا امروز این خسارت‌ها جبران نشده است . زیرساخت‌های شهری و روستایی ویران شده از سیل به حال خود رها شده‌اند و متروکه مانده‌اند. مصوبات دولت در رابطه با مقابله با سیلاب احتمالی امسال عملیاتی نشد و در حد نوشته ماند و کشاورزان بلاتکلیف ماندند. اما با همه این مشکلات و کمبودها تا جان داریم مرزداران این نظام اسلامی هستیم و شعار ما تا ابد "تا خون در رگ ماست سید علی رهبر ماست".
ساعدی در ادامه نطق خود از وزیر جهاد کشاورزی و متولیان غله خواست: که هر چه سریع‌تر موضوع خرید تضمینی محصول برنج و شلتوک از کشاورزان دشت آزادگان و هویزه را در اولویت عاجل برنامه‌های خود قرار دهد تا این کشاورزان ضرر و زیان نبینند و سود و منفعت آنها به سود دلالان مصادره نشود.
وی خطاب به ریس جمهور اظهار کرد: شهرداران قدر کشور مامور شوند تا به عنوان شهرداران جهت ارایه خدمت و خدمات در امر پساسیل در شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه مستقر شوند و از مشارکت آنها در ایجاد پروژه‌های خدماتی و ماندگار استفاده شود تا مردم در آینده تا از آلام و مشکلات مردم کاسته شود و مردم به آینده امیدوارتر شوند.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه از همکاری‌ها و خدمات وزارت نفت تقدیر و تشکر کرد و گفت: تامین اعتبارات مورد تعهد و تصویب آن وزارتخانه را خواستاریم و از وزیر نفت می‌خواهیم که در جذب نیروی بومی دوره دیده و ندیده اقدامات لازم را مبذول فرمایند و همچنین نسبت به حل و فصل اختلافات مالکیتی و پرداخت حق مالکیت مردم اقدام نمایند.
ساعدی همچنین در رابطه با افزایش وام‌ها و کمک‌های ساخت و ساز سیل و کم کردن بوروکراتیک‌های اداری مرتبط با این موضوع گفت: با شدت و حدت اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در دشت آزادگان را از متولیان امر خواستاریم.  
وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: راه‌های روستایی تخریب شده از سیل و جاده سوسنگرد و بستان را رسیدگی کنید.  
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: امیدوارم بر حسب برنامه‌هایی که اعلام کرده عمل کند و نسبت به امر کمبود معلم در سراسر کشور و حتی در تهران با گذشت حدود ۴۵ روز از سال تحصیلی اقدام کند و در خصوص کتب درسی که همچنان تامین نشده اقدامات لازم صورت گیرد و رتبه‌بندی معلمان در اسرع وقت اجرایی شود. امیدوارم که خوزستان را از نظر جایگاه آموزشی به طور ویژه نگاه کنند و در توزیع عادلانه نیروی انسانی و امکانات تحصیلی نظر ویژه به استان خوزستان داشته باشند.  
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1