کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو اختصاصی با کبنانیوز؛

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

12 آبان 1398 ساعت 17:29

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آحاد ملت به‌ویژه جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان، زنان، دانش‌آموزان، دختران، پسران و از همه‌ی گروه‌ها دعوت می‌کنم که در این همایش بزرگ و کم‌نظیر حضور فعال داشته باشند.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر یکشنبه (12 آبان ماه 98) در گفت‌وگو با کبنانیوز بابیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: 13 آبان تاریخ 3 واقعه بزرگ در ایران است سالروز تبعید حضرت امام (ره)، کشتار وحشیانه دانش آموزان در صحن دانشگاه تهران سال 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بوده که این مناسبت‌ها به هم پیوند خورده و روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.
کلانتری تصریح کرد: در این روز آحاد جامعه، جوانان، زنان، مردان، مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف با حضور هماهنگ و چشمگیر مانور اقتدار، استکبارستیزی و پایبندی به آرمان‌های امام (ره)، رهبری معظم انقلاب، حمایت از دولت و همچنین ادامه مبارزه، ایستادگی و مقاومت را نشان می‌دهند.
وی افزود: «مقاومت» شاه‌بیت است چون فشار حداکثری آمریکا با شکست مواجه شده و به همین خاطر مقاومت فعالی در کشور صورت گرفته است، این مانور در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.
کلانتری در پایان تأکید کرد: بدین ترتیب از آحاد ملت به‌ویژه جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان، زنان، دانش‌آموزان، دختران، پسران و از همه‌ی گروه‌ها دعوت می‌کنم که در این همایش بزرگ و کم‌نظیر حضور فعال داشته باشند.


کد مطلب: 414440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414440/دعوت-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-حضور-راهپیمایی-13-آبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1