کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد معارفه شدند

9 انتصاب در شورای اداری استان/ حکم جدید برای فتاح محمدی / رحیم بهادری اولین مدیر فروش املاک تملیکی شد

12 آبان 1398 ساعت 16:09

طی احکامی از سوی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی به عنوان مشاور حقوقی استانداری و امید بهادری به عنوان اولین مدیر فروش املاک تملیکی در استان معرفی شدند.


فتاح محمدی مشاور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رحیم بهادری به عنوان اولین مدیر فروش املاک تملیکی در استان معرفی شدند.
به گزارش کبنانیوز، امروز (یکشنبه12 آبان‌ماه) در شورای اداری طی احکامی از سوی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی به عنوان مشاور حقوقی استانداری و رحیم بهادری به عنوان اولین مدیر فروش املاک تملیکی در استان معرفی شدند.
فتاح محمدی در دوره سید موسی خادمی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد و پیش از این معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس بود.
همچنین طی احکامی دیگر از سوی استاندار، حکم مجید محنایی به عنوان مشاور پیگیری در امور خاص، امیدعلی پاک‌نژادی به عنوان مشاور فنی استاندار، سید حشمت الله صمیمی دوست به عنوان سرپرست هماهنگی اقتصادی، مجید محمدیان به عنوان امور مالی، سید محمدیوسف کاظمی بیدک به عنوان دفتر سیاسی انتخابات، علی صمدی‌فر به عنوان مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، سالار حسین پور به عنوان سرپرست صنعت و معدن و امید بهادری به عنوان اولین مدیر فروش املاک تملیکی در استان معرفی و ابلاغ شدند.


کد مطلب: 414436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414436/9-انتصاب-شورای-اداری-استان-حکم-جدید-فتاح-محمدی-رحیم-بهادری-اولین-مدیر-فروش-املاک-تملیکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1