تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۱۴۴۳۴
به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان؛

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، بیانیه ای صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:
چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد، اما همچنان فریادهای استکبارستیزی ملت ایران بلند است. آمریکا همچنان شیطان بزرگ و اسرائیل فرزند نامشروع خاورمیانه است. ملت بیدار است و دست های چدنی امپریالیسم جهانی را زیر دستکش مخملین آنها می بیند. اگر چه امروز رویکرد استعماری غرب تغییر کرده است و از تصرف خاک به مهندسی اذهان روی آورده اند، اما فرزندان وطن به خوبی می دانند که، همچنان دشمنی و عناد آنها با اسلام و خصوصا ام القرای جهان اسلام ادامه دارد و  در این میان تنها ماسک ها تعویض می گردد.
از سویی در این بحبوبه که جهان اسلام درگیر بحران های حاد استعمارساز است، ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و هوشمندی ملت ایران، به لنگرگاه ثبات منطقه تبدیل شده است. هیچ تحولی در خاورمیانه صورت نمی گیرد، مگر نقش ایران مقتدر در آن دیده شود. پاسداشت این همه شور و شعور و صلابت این مردم آگاه، بر دولتمردان ایران اسلامی واجب است. و لزوم تلاش و جدیت بیشتر در جهت رفع برخی مشکلات اقتصادی ضروری است. بی تردید هر جا که چشم امید تصمیم سازان از دشمن خارجی بسته شد و نگاه به درون بود، معجزه ها روی داده است. 
اساتید بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همگام با مردم غیور ایران اسلامی، بر خود فرض می داند که به عنوان پاسداشت مجاهدت های خستگی ناپذیر ملت و نظام اسلامی، فردا 13 آبان ماه به خیابان ها آمده و فریاد استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.   
 
سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1