تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۳۹۸
امام جمعه دیشموک؛

مسؤولان به فکر تکمیل گازرسانی در شهر دیشموک باشند/برخی کوچه‌ها لوله‌ و علمک‌گذاری نشده است

۰
مسؤولان به فکر تکمیل گازرسانی در شهر دیشموک باشند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز 10 آبان 98  ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به ادای فریضه نماز جمعه گفت: حضور در نماز جمعه مصداق تقوا و حج فقراست.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ارزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه ما از ایران تا فلسطین و جبهه مقاومت حضور دارد.
وی افزود: دشمن و جبهه‌های بد مخالف سپاه‌اند که همین امر مایه افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
راوند در همین خصوص گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مقام عظمای ولایت مامور توسعه محور مقاومت و جبهه اسلام علاوه بر عراق، فلسطین، سوریه و یمن شد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به هلاکت ابوبکر البغدادی گفت: آمریکا ادعا کرد که ابوبکر البغدادی را به هلاکت رساند که این امر را سوریه تایید نکرد.
وی افزود: اگر این ادعا درست باشد مشخص می شود که آمریکایی ها حتی به نیروهای سوخته خود رحم نمی کنند.
راوند ادامه داد و  افزود: آمریکا با این کار در صدد القا کردن به اذهان است که ما ابوبکر البغدادی را کشتیم در صورتی که ابوبکر البغدادی را مثلث شوم آل سعود،آل یهود و آمریکایی ها بر سر کار آوردند و مثل صدام، بن لادن و قذافی پس از اینکه کاربردی برای آمریکا نداشت به هلاکت رسید.
وی گفت: مسئولین ما باید از این امر درس بگیرند و دل بسته به وعده‌های آمریکایی ها نشوند.
خطییب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: دشمنانی که دین ندارند به وعده ها عمل نمی کنند و در خصوص برجام پایبند عهد و پیمان و برآوردن خواسته های ما نیستند.
وی افزود: دولتمردان ما باید گام های بعدی را با قاطعیت بردارند زیرا مردم ما مقاوم و استوار هستند و این مهم باید درسی شود برای دشمنان که اگر به تعهداتشان عمل نکردند ایران اسلامی دست بسته نیست.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: در این روز مناسبت های مختلفی همچون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 که وقتی حضرت امام خمینی(ره) در برابر قانون استعماری کاپیتولاسیون کوتاه نمی آید او را تبعید می کنند.
وی افزود: تبعید حضرت امام برکت هایی همچون پیروزی انقلاب اسلامی داشت که در حال حاضر ایران اسلامی الگویی برای آزادی خواهان عالم در برابر دشمنان شده است.
راوند در همین خصوص گفت: کشتار دانش آموزان در 13آبان 1357 توسط رژیم ستمشاهی است که وقتی دانش آموزان از ظلم های رژیم به ستوه آمدند اعتراض کردند و تعداد زیادی از آنان به شهادت رسیدند که چنین روزی به نام روز مبارزه با استکبار جهانی  نام گذاری و لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر گردید.
وی افزود: بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان و عموم مردم در این راهپیمایی پس از 40 سال حضور می یابند که از زحمات اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و فرمانده آن تقدیر و تشکر می شود.باید بچه هامان را در مدارس با دین و شهدا آشنا کنیم تا دشمنان نتوانند در بچه‌هایمان نفوذ کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری در 15 آبان گفت: امام عسکری(ع) در بین بقیه ائمه مظلومیت بیشتری داشت.
وی افزود: تنها امامی بود که به خاطر شرایط زمان خود نتوانست به سفر حج برود و ایشان بیش از نیمی از زندگی‌اش را در زندان به سر برد.
راوند در همین زمینه گفت: دشمنان درصدد بودند که فرزند امام حسن عسکری(ع) را پس از تولد شهید کنند و آن امام همام جامعه آن زمان را برای غیبت آخرین منجی آماده و مردم را برای حکومت ولی فقیه آگاه می ساخت. در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) یادواره تنها شهید پاسدار بخش دیشموک شهید محمدحسین پذیرش برگزار می شود.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به نعمت گازرسانی به شهر دیشموک گفت: از زحمات کارگران و نیروهای اداره گاز در خصوص کنتور گذاری در سطح شهر دیشموک تقدیر می شود.
وی افزود: برخی از کوچه ها لوله گذاری و علمک گذاری نشده است که جا دارد مدیرعامل گاز استان و نماینده مجلس این مساله را پیگیری کنند تا مردم در این زمستان از نعمت گاز برخوردار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1