کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

استمرار سازندگی با عدل هاشمی پور؛ مردی از جنس محرومیت

11 آبان 1398 ساعت 0:13

مردم کهگیلویه‌ی بزرگ باید کسی را انتخاب کنند که از جنس مردم و با مردم باشد، خود را قیم مردم نداند، خود را وامدار مردم بداند، نه مردم را وامدار خود!


برای مردمی که در طول بیش از 40 سال گذشته به‌طور متوسط هرسال یک انتخابات را تجربه و پشت سر گذاشته است، انتظار بهبود در فرآیند انتخاب‌ها و انتخاب نمایندگان موجه‌تر و قابل‌قبول‌تر انتظاری دور از ذهن نیست و انتظار می‌رود که مردم در هر دور از انتخابات باتجربه اندوزی از انتخاب‌های گذشته، اشکالات و ایرادات واقع در انتخاب‌های قبلی را جبران نمایند. اگر به‌طور متوسط مردم از هر انتخاب گذشته یک نکته آموخته باشند، شمار نکات آموخته‌شده برای اطمینان به داشتن یک انتخاب سالم و مؤثر کفایت می‌کند.
مردم کهگیلویه‌ی بزرگ، به فرد مجربی احتیاج دارند که در زمینه‌های مختلف و ازجمله کارهای مهم عمرانی، اعم از زیرساخت و روساخت- صاحب‌تجربه و تبحر لازم باشد.
مردم کهگیلویه‌ی بزرگ باید کسی را انتخاب کنند که از جنس مردم و با مردم باشد، خود را قیم مردم نداند، خود را وامدار مردم بداند، نه مردم را وامدار خود! کسی که عزم راسخ برای رفع محرومیت مردم داشته باشد و برای رفع مشکلات و محرومیت مردم وارد کارزار انتخابات بشود؛ نه برای اغراض شخص و انتقام و...
چنین شخصی نه به مصالح مردم می‌اندیشد و نه محرومیت مردم و منطقه در نزد او جایگاهی دارد.
شگفتا امروزه عده‌ای شعار بازگشت عزت به کهگیلویه را سر می‌دهند! غافل از اینکه عزت به کهگیلویه بازگشته است و باید به دنبال مقصر سال‌های ناکامی گشت.
 
دشتمان گرگ، اگر داشت نمی‌نالیدم
نیمی از گله‌ی ما را سگ چوپان خورده
 
خوشبختانه کارنامه و رزومه‌ی چهارساله مهندس عدل هاشمی پور، به‌گونه‌ای است که ما باافتخار از عملکرد ایشان دفاع کنیم.
امروزه با پروژه‌ای عمرانی که در کهگیلویه‌ی بزرگ در حال انجام است نوید بازگشت بهاران و عزت بخشی به کهکیلویه‌ی بزرگ است. امروزه کهکیلویه‌ی بزرگ در حال گذر از زمستانی است که سال‌ها سایه‌ی ناکامی بر او انداخته بود.
انتخاب عدل هاشمی پور، از سر تعقل و دانایی و عزتمندی مردی است که سال‌ها طعم محرومیت را به معنی واقعی کلمه چشیده است. مردمی خسته از تکرار، مردمی خسته از قیام و قعود تکراری چندین ساله در مجلس، مردمی خسته از تبعیض، خسته از قوم و قبیله گرایی و... به خطر همین به دنبال روزگار چون شکر برآمدند.
اجازه بدهیم این مردم نفس راحتی کشیده و رایحه بهاران را استشمام کنند و پروژه‌های‌ عمرانی ادامه و رونق یابد تا کهگیلویه هم‌روی آرامش را ببیند.
 
مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن
که در شریعت ما غیرازاین گناهی نیست
 


کد مطلب: 414387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414387/استمرار-سازندگی-عدل-هاشمی-پور-مردی-جنس-محرومیت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1