تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۱۴۳۸۵

دستگیری ۲۱۳ نفر از عوامل تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان

۰
دستگیری ۲۱۳ نفر از عوامل تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان
کبنا ؛ فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۷۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اجرای طرح چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.
 سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.
وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۲۱۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.
عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۴۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۳۴ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۷۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۱۱۳ عدد انواع فشنگ کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کنند و این اقدامات برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.(ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1