تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۳۷۷

نگین تاجی: هدف از نظارت، مچ گیری نیست

۱
نگین تاجی: هدف از نظارت، مچ گیری نیست
کبنا ؛به منظور بررسی عملکرد شورای حل اختلاف در 7 ماهه گذشته، نشستی با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در محل این دادگستری برگزار شد. در این نشست دادستان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین حضور داشتند.
 نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت و موضوع رسیدگی به پرونده‌های مُسن را مورد تأکید قرار داد و افزود: شناسایی اشکالات این پرونده‌ها در بازرسی‌ها و نظارت‌های دوره‌ای و صدور حکم مقتضی، موجب می‌گردد تا اطاله دادرسی کاهش یابد.
 وی با اظهار این که رؤسای حوزه‌های قضایی استان نسبت به شناسایی پرونده‌های مُسن اقدام نمایند به معاونین ناظر حوزه‌های قضایی استان نیزتوصیه نمودکه شناسایی این پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.
نگین تاجی با بیان اینکه هدف از نظارت‌ها مچ گیری نیست بلکه کمک به رفع موانع امور پرونده‌هاست، تصریح کرد: وقتی نظارت‌ها مستمر شود چنانچه پرونده‌ای هم ایراد و اشکالی داشته باشد، زودتر رفع اشکال و رسیدگی می‌شود.
 مقام ارشد قضایی استان موضوع نظارت و رسیدگی به امور شوراهای حل اختلاف را از وظایف رؤسای حوزه‌های قضایی استان بیان کرد و افزود: رؤسای حوزه‌های قضایی استان این مهم را مدنظر داشته باشند که شورای حل اختلاف هم، بخشی از عملکرد حوزه قضایی تحت امرشان می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1