کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

نباید چشم تیزبین رسانه را بست

8 آبان 1398 ساعت 12:38

رضا خردمند معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه باید اخلاق حرفه‌ای را حفظ کند اما این به معنی بستن چشم تیزبین خبرنگاران بر واقعیات و یا تخلفات و مشکلات نیست.


نشست هم اندیشی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با مسئولین سیاسی و امنیتی در محل دادگستری استان برگزار شد.
رضا خردمند معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که صبح امروز (چهارشنبه 8 آبان ماه 98) با انتقاد از عدم حضور بعضی رسانه ها برگزار شد، اظهار کرد: هر چند معدود خبرنگاران با سابقه‌ای در این استان فعالیت‌هایی داشته‌اند اما سیستم خبرنگاری در استان ما نو پا است و کار کلاسیک خبرنگاری در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از نیم قرن است.
خردمند افزود: کار رسانه به شکل فعال و گسترده در استان به هفت تا هشت سال بر می‌گردد.
وی ادامه داد: رسانه باید اخلاق حرفه‌ای را حفظ کند اما این به معنی بستن چشم تیزبین خبرنگاران بر واقعیات و یا تخلفات و مشکلات نیست.
خردمند گفت: می‌بینیم اکثر خبرنگاران ما در دورافتاده‌ترین مناطق استان قلم می‌زنند و اگر گاهی نادانسته قلمی بر خلاف قانون زده می‌شود به معنای زیر سؤال رفتن اقدامات و خبرهای خوب رسانه‌ها نیست.
معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وضعیت سیاسی و امنیتی اطراف ایران ایجاب می‌کند که رسانه‌ها در قلم زدن از ایجاد تنش‌ها جلوگیری کنند.
خردمند در پایان اظهار داشت: یکی از مصوبات اخیر نشست جرائم انتخاباتی مربوط به لزوم برگزاری جلسه هم اندیشی با مطبوعات بوده است که این نشست به همین منظور برگزار شده است.
 


کد مطلب: 414330

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414330/نباید-چشم-تیزبین-رسانه-بست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1