تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۳۱۴
سقای بی ریا اعلام کرد

هیچ نماینده‌ای از جبهه پایداری در «شورای ائتلاف اصولگرایان» حاضر نشده است

۰
هیچ نماینده‌ای از جبهه پایداری در «شورای ائتلاف اصولگرایان» حاضر نشده است
کبنا ؛سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری در حال حاضر با سایر تشکل‌های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست.
حجت‌الاسلام ناصر سقای بی ریا با بیان اینکه تعامل ما با دوستان اصولگرا به معنای اینکه ما عضو و جزئی از شورای ائتلاف اصولگرایان یا هر تشکل دیگری باشیم، نیست، تصریح کرد: هیچ روندی فعلا از سوی ما (جبهه پایداری) به عنوان رویکرد مجموعه اصولگرایی تأیید نشده است.
وی افزود: ما با گروه‌های مختلف اصولگرا تعامل داریم و جلساتمان با آنها مستمر تشکیل شده و در حال برگزاری است و این موضوع هم تنها به شرکت ما در نشست‌های جامعه روحانیت مبارز منوط و مربوط نمی‌شود.
سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.
سقای بی‌ریا ادامه داد: اعضای جبهه پایداری و حامیان آنها همه جریانات سیاسی و گروه‌های انقلابی را که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستند به عنوان دوایر متحدالمرکز می‌دانند و بر همین اساس ما در حد امکان مایل به تعامل با آنها در امر انتخابات و همه امور دیگر هستیم. هم اکنون ما در این سطح با یکدیگر رایزنی می‌کنیم و جلساتی برگزار شده و ادامه هم خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هیچ نماینده‌ای از جبهه پایداری در این نشست‌ها رسما حضور نداشته است، ولی ما بنای تعامل با دوستان اصولگرا داریم.
سخنگوی جبهه پایداری در پایان گفت: ائتلاف بستگی به مذاکرات ما با دوستان اصولگرا دارد، چون ما روی شاخص‌ها و عدم سهم‌خواهی تأکید داریم و از این روی در هر حدی که بتوانیم به تفاهم برسیم و تعامل کنیم، پای کار خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1