تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۱۴۲۸۵
وقتی اعتبارات استانی جوابگو نیست!

درخواست «نیک اقبال» از مسوولان و «حاج عدل»؛ ملی شدن، تنها راه تکمیل محور قلعه رئیسی- دهدشت است

۱
۰
درخواست «نیک اقبالی» از مسوولان و «حاج عدل»
کبنا ؛ملی نبودن هیچ کدام از پروژه‌های راه کهگیلویه (به جز پاتاوه-دهدشت) و تامین اعتبار تنها از منابع قطره چکانی استانی سبب شده است که بسیاری از پروژه های راه شهرستان در میانه راه پایشان بلنگد و فرسایشی شوند.
بلاتکلیفی 10 کیلومتر جاده سوق طی 15 سال که امام جمعه آن را سوژه خنده داری می داند (کلیک کنید)،یا نامناسب بودن راه های ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی و بسیاری از راه های روستایی و بخش ها دقیقا به دلیل همین اعتبارات قطره چکانی استانی است.
از طرفی همه می دانیم که ملی کردن پروژه‌ها یکی از کارهایی است که مسوولان و نماینده وظیفه دارند که دنبال کنند،چیزی که مدیر کل راه و شهرسازی نیز دست روی آن گذاشت و ملی شدن پروژه را تنها راه تکمیل طرح محور قلعه رئیسی- دهدشت عنوان کرد.
پژمان نیک اقبال، مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در سفر به چاروسا در خصوص وضعیت راه های اصلی و فرعی چاروسا،راه را یکی از عوامل پیشرفت یک منطقه دانست و عنوان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند سبب پیشرفت و از بن بست درآوردن یک منطقه شود راه ارتباطی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان به وضعیت راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی اشاره و تصریح کرد:راه ارتباطی دهدشت تا قلعه رئیسی و دیشموک یکی از محورهای اصلی است که بیش از 50هزار نفر و مردم دو منطقه از آن استفاده می‌کنند و یکی از پروژه‌های مهم راه و شهرسازی است.
وی خاطرنشان کرد:در گذشته کارهای روی آن انجام گرفته هم دو قطعه از این محور را پیمانکارهای آن مشخص شدند و در آینده نزدیک دو پیمانکار شروع بکار خواهند کرد.
نیک‌اقبال راه برون رفت از محور قلعه رئیسی به دهدشت را ملی کردن پروژه دانست و افزود: باید مسؤولان استانی، استاندار و نماینده مردم در مجلس و همه تلاش کرد تا این پروژه به ملی تبدیل شود چرا که با اعتبارات استانی نمی توان امید چندانی برای تکمیل شدن آن داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: حذف پیچ ها برای مسیر چاره ساز نیست و باید تلاش کرد تا پروژه به ملی تبدیل و یک محور مناسب آماده و تکمیل شود.
وی به پروژه جاده ارتباطی امامزاده نورالدین به قلعه رئیسی و جاده پاتاوه به دهدشت اشاره و تاکید کرد:یکی از محورهای که می تواند در آینده کمک شایانی به دو منطقه و روستاهای همجوار کند ارتباط منطقه با جاده پاتاوه به دهدشت است که در گذشته کارهای صورت گرفته و با جدیت بیشتری این پروژه را دنبال خواهیم کرد تا شاهد پیشرفت بیشتری برای این دو منطقه داشته باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مهندس نیک اقبال بایدتیم مدیریتیش راتغییربدتابتونه موفق باشه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1