کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهیابی 6 اثر از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی هنر عاشورایی

6 آبان 1398 ساعت 15:25

5 اثر نقاشی و یک عکس از هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دوازدهمین جشنواره ملی هنر عاشورایی پذیرفته شدند.


5 اثر نقاشی و یک عکس از هنر مندان حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در نمایشگاه دوازدهمین جشنواره ملی هنر عاشورایی پذیرفته شدند.
رئیس حوزه هنری استان گفت:دوازدهمین جشنواره هنر عاشورایی در ۴ بخش نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکس مهرماه امسال با ارسال آثار هنرمندان و علاقمندان   برگزار شد.
شریف اسلامی  بیان داشت: هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد نیز توانستند آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند که پنج اثر نقاشی و یک اثر  عکس از این آثار به نمایشگاه جشنواره هنر عاشورایی راه یافت.
وی  افزود:در بخش عکس، اسحاق آقایی و در بخش نقاشی، آثار هنرمندان ناهید باقری نسب، راضیه هادی پور، فرزانه دهبان، طاهره براتی و فاطمه فریدونی به این نمایشگاه راه یافتند.
اسلامی اظهارداشت:نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی از 1 تا 14 آبان ماه در گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی در تهران میزبان علاقمندان می باشد.
دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور برگزار شده است.


کد مطلب: 414277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414277/راهیابی-6-اثر-هنرمندان-کهگیلویه-بویراحمد-جشنواره-ملی-هنر-عاشورایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1