کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین نشست وحدت اصولگرایان گچساران و باشت برگزار شد؛

پازل اصولگرایان گچساران و باشت تکمیل می‌شود / «سید قدرت» کاندیدای واحد باوی‌ها / کاندیداهای قشقایی‌ها و بویراحمدی‌ها گرمسیر هفته آینده مشخص می‌شود

3 آبان 1398 ساعت 9:52

دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت شب گذشته با حضور چهره‌های مطرح این جریان برگزار شد که طی آن کاندیدای نهایی باوی اصولگرایان مشخص شد.


دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت شب گذشته ( پنجشنبه 3 آبان ماه 98) با حضور چهره‌های مطرح این جریان برگزار شد که طی آن کاندیدای نهایی باوی اصولگرایان مشخص شد.
بنا بر این گزارش، خروجی دومین جلسه اتفاق نظر بر «سید قدرت‌ الله حسینی» از منطقه باشت باوی است و به احتمال زیاد تا پنجشنبه هفته آینده نیز جلسه تکمیلی برای مشخص شدن کاندیدای حوزه بویراحمد گرمسیر برگزار می‌شود.
علی‌مراد جعفری، سید یعقوب‌زراعت‌کیش و اردلان زینل‌زاده از چهره‌های شاخص حوزه بویراحمد گرمسیر هستند که از میان آنها یک نفر انتخاب خواهد شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه همه کاندیداها حضور داشتند به جزء «علیمراد جعفری» و «غلامرضا پاکدل» که نمایندگان خود را فرستادند و دو کاندیدا هم که در جلسه قبل حضور نداشتند در جلسه حضور پیدا کردند.
«حجت الاسلام سید اسماعیل علیزاده» و «محمد باقر شریفی» نیز در این جلسه حضور پیدا کردند. که در نهایت خروجی جلسه از «باشت باوی» به اتفاق آراء «سید قدرت حسینی» بود.
اصولگرایان گچساران و باشت پنج شنبه هفته آینده هم کاندیدای حوزه بویراحمد گرمسیر را معرفی می‌کنند.
و در این جلسه‌ که از «ایل قشقایی» سه نماینده حضور داشتند، به نمایندگی اظهار داشتند که بعد از معرفی دو کاندیدا حوزه بویراحمد گرمسیر و باوی‌ ما هم جلسه‌ای را تشکیل می‌دهیم و کاندیدا خود را معرفی می‌کنیم.
به گزارش کبنا، هفته‌های آینده، چهره‌های نهایی نشست وحدت اصولگرایان گچساران و باشت مشخص می‌شود.


کد مطلب: 414201

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414201/پازل-اصولگرایان-گچساران-باشت-تکمیل-می-شود-سید-قدرت-کاندیدای-واحد-باوی-ها-کاندیداهای-قشقایی-ها-بویراحمدی-ها-گرمسیر-هفته-آینده-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1