تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۴۱۷۸
یادداشت|

خدمت بی‌منت

۵
۰
خدمت بی‌منت
کبنا ؛خواهم آمد سر هر دیواری، میخکی خواهم کاشت

 انتخاب اصلح مهم است. اصلح کسی است که دلسوز مردم و خدمتگزاری صدیق، مدیری توانا و متعهد باشد و همچنین توانمندی لازم را برای اداره امور داشته باشد. سوابق و گذشته افراد، میزان دلسوزی و توانمندی آن‌ها را در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد و اگر به دیده انصاف بنگریم، این‌ها مواردی است که عدل هاشمی‌پور با توانایی‌ها و لیاقت خودشان به منصه ظهور رسانده است. کسی که نشان داده است دغدغه‌ی او مردم است و خدمت مردم را وظیفه‌ی خود دانسته و خود را وامدار مردم می‌داند، نه مردم را وامدار خود. او نماینده‌ی قشر خاصی از مردم نیست که خاص المنفعه باشد، بلکه باکارهای عام‌المنفعه نشان داد و بر همگان ثابت کرده است که مرد عمل است و تشنه‌ی قدرت نیست، بلکه تشنه خدمت است.
 
دلایل قوی باید و معنوی
نه رگ‌های گردن به حجت قوی
 
 ایشان انحصارگرا نبوده و دنبال رکوردشکنی و ثبت القاب خالی از حقیقت و پرطمراق نبوده و نیست، بلکه برای خدمت‌ صادقانه به مردم آستین همت بالا زده است و در این راه، روز و شب نمی‌شناسد و «یک‌زمانی سر نخارد روز و شب.» و با حل مشکلات مردم و انجام کارهای عمرانی، «زبان همه حرف گیران ببست.»
در هنگام نزولات آسمانی، مردم شریف کهگیلویه بزرگ، نظاره‌گر آب‌های روانی بودند که از کنار آنان سرازیر می‌شد و به سدهایی کوثر و مارون می‌ریخت و هیچ فایده و منفعتی جز نظاره‌گری برای آنان نداشت؛ اما امروزه تلاش شبانه‌روزی عدل هاشمی‌پور، حق برداشت آب از سد مارون و کوثری شد که به قول روان شاد و جنت‌مکان حضرت آیت‌الله تقوی، بسان عروسانی هستند که به ما پشت کرده و استفاده از آن‌ها برای دیگران است! (همه‌ی ما ضرب‌المثل معروف آن روان شاد و جنت المکان را به یاد داریم!)
گازرسانی به مناطق محروم کهگیلویه بزرگ ازجمله مناطق چاروسا و دیشموک، پیگیری جاده اصفهان به کهگیلویه و... دیگر پروژه‌ها و طرح‌های خرد و کلان عمرانی و عام‌المنفعه از کارهای ماندگار و خدمت بی‌منت ایشان است.
 
در آورد ملکی به زیر قلم
کز او بر وجودی نیامد الم
 
امروزه عده‌ای درصدد کم‌اهمیت جلوه دادن این کارهای عام‌المنفعه هستند چراکه خود عام‌المنفعه نبوده‌اند. رزومه و سوابق ایشان در این زمینه ابتر است، ولی به حول و قوه الهی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آگاهی مردم بالا رفته است و از همه جزئیات باخبر و آگاه هستند و نیت و مقصود بعضی‌ها را در دلسرد و ناامید کردن مردم می‌دانند و از حسادت‌ها باخبر هستند. هم آن‌هایی که اگر از دستشان بربیاد در انجام کارهای عمرانی برای مردم، سنگ‌اندازی می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند!
 
حسودی که یک جو خیانت ندید
 به کارش نیامد چو گندم تپید
ز روشن دلش ملک پرتو گرفت
 وزیر کهن را غم نو گرفت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فتل
Iran, Islamic Republic of
خوت هم و نوشته ی خوت خنده ات ایا
علیمراد شیخ ممویی
Iran, Islamic Republic of
راست میگه در حال حاضر
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب هاشمی
شرایط خراب یعنی چه؟
زیرساخت و کار عمرانی یعنی چه؟
اگر اولین شاخص توسعه فرهنگ است چرا شما هیچ گونه کار فرهنگی و بقول خودتان زیرساخت فرهنگی انجام ندادید؟
چرا بجای ادمهای دانشگاهی و نخبه دهدشت در دانشگاه دولتی و آزاد ، بعضا ادمهای بیسواد و غیر تحلیلی و غیر تخصصی اما پولدار و پیمانکار دور و ور شما هستند؟
جناب هاشمی
برای کشوری که چوب بستنی از آلمان وارد میکند ساخت تجهیزات و بقول شما متریال پتروشیمی غیر ممکن است.
شما که میفرمایید مولا علی گفته حقیقت اصل است. حقیقت را در مورد پتروشیمی بگویید که یه خاکبرداری ساده انجام دادیم و سود خوبی عاید پیمانکار و من شد. بگویید ساخت پتروشیمی با دلار ۶۰۰ تومان نشد با دلار ۱۵۰۰۰ تومان و شرایط خراب بقول خودتان نشدنی است.

جناب هاشمی
تمام دیوار وفنسهای قبلی کارخانه ییمان را طلبکاران بردند
شما خبر دارید؟
جناب هاشمی بگویید معدن فسفات چرام فقط و فقط یه کانتیتر و یه تانکر اب گذاشتیم .
نیترات دیشموک فقط حرف و شعار بود حتی جاده مالرو هم ندارد.
سد تغذیه ایی ضر غام آباد و جاده بین ضرغام آباد و تنگ سپو حتی یه سرویس بیس هم ریخته نشده فقط و فقط شعار بود.
جناب هاشمی
شما ورودیهای شهر دهدشت را با ورودیهای شهر بهبهان و گچساران مقایسه کرده ای؟
ورودیهای دهدشت به شهرهای جنگزده و فلاکت زده شبیه نیست؟
جناب هاشمی
تا حال چند جلسه مشورتی با اعضا هیات علمی دهدشت داشته اید؟
سوال آخر
شما کتابهایی در موضوعات پراکنده ادبی و علمی و خاطره نویسی و مذهبی نوشته اید.
آیا در یه رشته قلم بزنید بیشتر تمرکز ندارید؟
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
رقابت در کهگیلویه معنا و مفهوم دیکری دارد
در کهگیلویه رقابت را سواد سیاسی و سواد دانشگاهی و نفوذ سیاسی کاندیداها تعیین کننده نیست.
رقابت اصلی را پول تعیین میکند. و خود کاندیداهای محترم هم میدانند که هر کی ده هزارتومان بیشتر هزینه کنه پیروز انتخاباته‌.
تا پول داری رفیقتوم
قربون بند کیفتوم
سوق
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت خت دونی چه نوشتی؟
ای سایت کبنا هم وابی سایت عدل انگار😄
پیگیری جاده اصفهانه نها من خدمات بی منت😃 بنده خدا اگر ای پیلی که زمان عدل هاشمی دم ای جاده خرج ایابی یکی د مدیریت بکردی الان پنج سال پیش تموم بی ای جاده
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1