تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۴۱۷۵
جانشین بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه دولتی یاسوج:

افکار عمومی منتظر پاسخ است/طرح ابهاماتی درباره کارخانه آرد!

۶
۲
افکار عمومی منتظر پاسخ است/طرح ابهاماتی درباره کارخانه آرد!
کبنا ؛
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به عنوان یک تشکل دانشجویی اخیرا فعالیت های رسانه ای خود را بیشتر کرده و پیگیر مطالبات مردمی است.
محمد سپندزاده، جانشین بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه دولتی یاسوج در گفت‌وگو با کبنا گفت: بسیج دانشجویی با مطالبه گری به استقبال کارخانه آرد می رود. هر چه جلوتر می رویم کم کم قدمت و عظمت کارخانه آرد رو به فراموشی می رود. کارخانه ای که سالها فرآورده های آن حرفی برای گفتن در کشور داشت و اکنون فرآورده های آن به آرد شپش زده به خاطر سهل انگاری و کوتاهی مسئولین کارخانه محدود شده است.
سپندزاده در ادامه بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویر احمد از مدیریت و همچنین هیئت مدیره کارخانه آرد انتظار پاسخی روشن در مورد سوالاتی که مطرح می شود را دارند.
آیا در کارخانه آرد و نشاسته فساد رخ داده است؟ آیا قانون گریزی ریشه ی همه ی مشکلات کارخانه آرد یاسوج است؟
چطور امکان دارد در یک شرکت وابسته به نهادهای دولتی و بالاخص بنیاد شهید سرمایه های مالی شرکت به طرق مختلف به حساب شخصی به نام آقای(الف_میم) رفته و انتقال منابع در اکثر اوقات بدون اطلاع و امضای مدیر مالی اتفاق افتاده باشد؟ چگونه آقای(الف_میم) هم زمان می تواند مسئول چندین واحد مهم و حساس شرکت باشد ؟ آیا دلیل مشکلات و معضل های کارخانه آرد این نیست که فرد مسئول، تخصص لازم را ندارد ؟ آیا این موضوع صحت دارد که آقای(الف_میم) توسط شرکت اقتصادی کوثر اخراج شد اما مدیریت از این اخراج سر باز زد؟ دلایل ابقای ایشان در سرپرست اداری چه بود؟ آیا مسئولین مربوطه با بی‌تفاوتی از کنار مشکلات عبور کردند؟ آیا نبود تخصص لازم در امور کارخانه باعث کندی روند حل مشکلات کارخانه نشده است؟
سپندزاده ابراز کرد: بسیج دانشجویی پیگیر مسائل کارخانه آرد است و خواستار پاسخ شفاف مسئولین در باب تخلفات به وجود آمده است و همچنین درخواست دارد آیین‌نامه کنترل داخلی شرکت را جهت شفاف سازی در اختیار بسیج دانشجویی قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سمندون
Iran, Islamic Republic of
آقای س لاف میم همین الان سپندون را میشکنید/
دوست
Iran, Islamic Republic of
ک بشی درسته بخون😀
حسین
Iran, Islamic Republic of
آیا اخراج یا عدم اخراج یک نفر در کارخانه به کبنا مربوط است؟!!!
ابوذر حیدری
Iran, Islamic Republic of
ایا این پایگاه خبری جز دخالت در امور داخلی کارخانه آرد ونشاسته کار دیگری ندارد، واین خبرهای دخالت گونه از کجا وکدام آدمهای مریض دریافت می کنید؟ یا با این دخالتها قصد دارید خود را مورد توجه قرار دهید؟ نه برادر اینگونه اقبالی پیدا نمی کنید.
الف ر
Iran, Islamic Republic of
سلام، این آقای سپندزاده چقدر آقای الف میم را میشناسد که اینجوری قضاوت میکند؟
برادر عزیز شما یک بسیجی هستی، از یک بسیجی انتظار بیشتری میرود، چگونه بدون شناخت وبدون اطلاع از یک نفر یا موضوع اینگونه قَضاوت میکنید؟
Ukraine
چرا اسم کامل نمیگیدافرین بربسیج دانشجویی که افشا کننده فساد است چهل سال است که دراین استان درواقع کسانی بودندغارت چپاول میکنندکسی هم نیست گوش شنوایی هم نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1