تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۴۱۴۱۷۰
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ؛

پرداخت نقدی آب بها در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

۰
پرداخت نقدی آب بها در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است
کبنا ؛"فیض اله پاسره" در بازدید از مجتمع آبرسانی لوداب افزود: با تکمیل این مجتمع قریب به ۷۵۰۰ روستایی در مناطق مختلف لوداب از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
وی اظهارکرد: تاکنون ۳۰کیلومتر خط لوله در این محور اجرا شده است و تنها حدود ۸ کیلومتر خط انتقال مانده که در حال تکمیل است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون قریب به ۶۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بالا رفتن نرخ ارز و افزایش بی سابقه قیمت لوله، موجب بروز مشکلاتی شد، اما خوشبختانه این طرح در حال پیشرفت و تکمیل است.
پاسره تصریح کرد: فراتر از منابع و ظرفیت ها در حال توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی روستایی در استان هستیم، برخی وقفه ها به علت شرایط خاص اقتصادی طبیعی است، اما به مردم این قول را میدهیم تا سرحد توان و فراتر از آن، برای بهبود وضع آبرسانی و البته انجام اصلاحات در شبکه های آب اقدام خواهیم کرد.
وی  ادامه داد: نگاه وزیر نیرو و وزارتخانه نیز تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستایی است، این مساله توسط شخص وزیر مدام بررسی و نظارت می شود تا از استمرار خدمات رسانی به مردم اطمینان حاصل شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بهره برداری و نگهداری از پروژه های آب اگر اهمیتش از ساخت و تکمیل پروژه ها بیشتر نباشد کم اهمیت تر از آن نیست، از همین رو باید بهره بردرای و نظارت ویژه و مستمری از تاسیسات آب روستایی صورت بگیرد.
پاسره به آنلاین شدن صدور قبض و پرداخت ها در دو سال اخیر اشاره و بیان کرد: همانطور که به تمامی شهرستان ها اعلام کردیم، دریافت هرگونه وجه نقدی از مردم روستاهای استان برای آب بها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می گیرد، این قانون البته با تکمیل زیرساخت های اینترنت در روستاهای استان، به صورت جدی تر و سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1