کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ریزش سقف کاذب، مدیران آموزش‌وپرورش را راهی بیمارستان کرد

1 آبان 1398 ساعت 22:32

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به دلیل شکاف سقف کاذب یکی از انبارهای کارگاه، بازدیدکنندگان که عموماً از مدیران آموزش‌وپرورش استان بودند، دچار سانحه سقوط شدند.


«روح‌الله مؤمنی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قزوین اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه اول آبان ماه برنامه بازدید از شرکت‌ها و تولیدی‌های شهرک صنعتی کاسپین با حضور مدیران آموزش‌وپرورش استان قزوین صورت گرفت که متأسفانه با حادثه روبرو شد.
وی افزود: در حاشیه بازدید از این کارگاه تولیدی لوازم‌التحریر در شهرک صنعتی کاسپین آبیک به دلیل شکاف سقف کاذب یکی از انبارهای کارگاه و عدم تحمل سنگینی وارد شده، بازدیدکنندگان که عموماً از مدیران آموزش‌وپرورش استان بودند، دچار سانحه سقوط شدند.
وی افزود: طی این سانحه ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان شامل ۱۱ نفر از مدیران آموزش‌وپرورش و دو نفر از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی مصدوم و بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه هشت نفر از سانحه‌دیدگان به صورت سرپایی درمان و با سلامت کامل مرخص شدند و پنج نفر از مدیران آموزش‌وپرورش مراحل درمانی از جمله عکس‌برداری و بررسی وضعیت عمومی و درمان را سپری می‌کنند.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قزوین ادامه داد: در بین مصدومان دو مدیر از آموزش‌وپرورش الموت غربی و شرقی به دلیل شکستگی عمیق وضعیت حادتری نسبت به بقیه مصدومان دارند.
وی با اعلام اینکه حال عمومی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین خوب است، گفت: وی تنها از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و در حال حاضر نیز از بیمارستان مرخص شده‌است.
مؤمنی خاطرنشان کرد: این تور صنعتی در راستای دومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی که در ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در قزوین برگزار خواهد شد، انجام گرفت تا بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های صنعتی استفاده کنیم.


کد مطلب: 414167

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414167/ریزش-سقف-کاذب-مدیران-آموزش-وپرورش-راهی-بیمارستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1