تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۴۱۳۹
کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ محکم «حسن‌پور» به جشنواره شهید رجایی / رتبه سوم صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در کشور

۲
۰
پاسخ محکم «حسن‌پور» به جشنواره شهید رجایی / رتبه سوم صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در کشور
کبنا ؛یکی از بانک‌های که در استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته است در بحث اشتغالزایی و رونق تولید عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد، صندوق کارآفرینی امید است که ارسلان حسن پور مدیریت آن را بر عهده دارد. حسن پور توانست با چیدمان مدیران جوان، پای کار و متعهد اعتبارات زیادی را جذب کند و تسهیلات خوبی را هم روانه بازار کند، به طوریکه بارها مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در جلسات بر این موضوع صحه گذاشتند.
ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: در ارزیابی ۶ ماهه صندوق کارآفرینی امید کشور عملکرد و فعالیت‌های استان‌ها در 8 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه در این ارزیابی کهگیلویه وبویراحمد رتبه سوم کشور را بدست آورد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: این ارزیابی‌ها در شاخص‌‌های وصول مطالبات، تجهیز منابع پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی،  پرداخت تسهیلات اشتغال از محل منابع داخلی، تکریم ارباب رجوع، مدیریت درآمد و هزینه‌ها، ارزیابی و نظارت بر طرح‌ها و تسهیلات پرداختی و ارزیابی درصدی طرح‌های فعال به نسبت تسهیلات پرداخت شده بعد از انجام مرحله نظارت بوده که صندوق کارآفرینی توانسته در چند شاخص 100درصد امتیازات را کسب کند.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید استان در بحث وصول مطالبات، جذب اعتبارات منابع داخلی  و بحث درآمد و هزینه‌ها  در میان استان‌های کشور در  6 ماهه  اول سال جاری رتبه اول تا دوم  داشته است گفت:در ارزیابی همه شاخص‌ها سرجمع صندوق استان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک این موفقیت در عرصه ملی گفت: این موفقیت حاصل تلاش جمعی همکاری و همدلی پرسنل  صندوق کارآفرینی امید و تعامل با مجموعه بیرونی از قبیل استانداری، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها  است.
این مسوول عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب منابع و پرداخت تسهیلات و نظارت بر طرح‌ها برای جلوگیری از انحراف تسهیلات گامی در جهت رونق تولید و اشتغال وکارآفرینی در سطح استان داشته باشیم.
حسن‌پور از تعامل خوب و سازنده صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با مجموعه ستاد کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: همین تعامل خوب باعث شده مدیرعامل و معاونین صندوق  کارآفرینی امید کشور همراهی خوبی و نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
به گزارش کبنا، در جشنواره شهید رجایی که دبیری آن را حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر عهده دارد، هیچ کدام از بانک ها رتبه برتر کسب نکردند که حسن‌پور جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع اعتراض کرد، و نوروزی مجبور شد که در این رابطه  توضیحاتی بدهد، اما مدیران بانک هیچ کدام توضیحات نوروزی را نپذیرفتند. سئوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که چرا ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید بر اساس 8 شاخص ارزیابی رتبه سوم کشور را تصاحب می‌کند، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نمی‌شود. آیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درست به وظایفش عمل کرده است یا خیر؟
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه این همه اعتبارات را حسن پور در این صتدوق چکار کرده
آیا کبنانیوز مطلب حقیر را در این مورد انتشار میدهد که خدمتتان بفرستم؟
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ان شااالله که خدا به زمین گرم بزنه
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1