کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم خیرآباد گچساران مطرح شد

واکنش تاجگردون به رد صلاحیتش

30 مهر 1398 ساعت 20:46

اخیراً دیدم می گویند که آقای تاجگردون منتظر است رأی بیاورد و دیگر موبایل و همه چیزش را خاموش کند و در تهران به زندگی اش برسد. دور چهارم هم کاندیدا نمی شود، پس دوره سوم، دوره آخرش است و دوره بیکاری و خوشگذرانی او است. 53 سال خداوند به ما عمر داده و تا امسال 30 سال با جان و دل کار کردیم و من بعد هم تلاش ما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


غلامرضا تاج‌گردون نماینده فعلی گچساران و باشت در ادامه نشست‌های خود با طوایف مختلف با خیرآبادی‌های گچساران دیدار کرد. او به موضوع رد صلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: به دعای خیر مردم حالم خوب، خوب، خوب است و طرح رد صلاحیت من دیگر «نخ نما» شده است.
تاجگردون در ادامه بیان کرد: تا الان با جان و دل کار کردیم و تا زمانی که خداوند منان عمر بدهد، محکم کار می کنیم. این نسخه را هم برای مردم نپیچانید که اگر ایشان [تاجگردون] دو باره به مجلس رفت، شما [مردم] را ول می کند. این را هم بگذارید کنار. محکم هستیم و محکم هم کارمان را انجام می دهیم. محکم باید این پروژه ها را تمام کنیم. گچساران را باید سرآمد شهرهای جنوب کشور می کنیم. مردم ما شایستگی این را دارند. یک بار می گویند، مریض است، سرش درد می کند. یا حال ندارد، اینجور یا آنجور. حافظه اش از بین رفته است. نه، من خوشبختانه به لطف دعای شما مردم شریف حالم خوب، خوب، خوب است.
مردم هم مرا با دعا خوب کردند. خسته هم نمی شویم. 7 صبح تا الان یکسره سرپا هستیم. حالا حال خوب را کنار گذاشتند. بعد می گفتن، او می خواهد برود شیراز کاندیدا شود، می خواهد تهران کاندیدا شود. بله، به من گفتند، برو شیراز، تهران و فلان جا کاندیدا شوید. رأی می آوری، درسته، خیلی خوب هم رأی می آورم. گفتم من یا نماینده نمی شوم. یا نماینده شهرم می شوم. نخواستم، می روم دولت، می روم دانشگاه یا جای دیگر.
خوب این هم منتفی شد و من گفتم هستم. بعد گفتند؛ آقا این [تاجگردون] رد صلاحیت می شود. و این چیزها. کم کم رفتند جلو. و دیدند که این نسخه رد صلاحیت هم «نخ نما» شده است و ورد زبان شان این هست که ما و اموال ما و زندگی ما همین است. کم کم این بحث رد صلاحیت هم فتیله اش را می کشند، پایین.
اخیراً دیدم می گویند که آقای تاجگردون منتظر رأی بیاورد و دیگر موبایل و همه چیزش را خاموش کند و در تهران به زندگی اش برسد. دور چهارم هم کاندیدا نمی شود، پس دوره سوم، دوره آخرش است و دوره بیکاری و خوشگذرانی او است. 53 سال خداوند به ما عمر داده و تا امسال 30 سال با جان و دل کار کردیم و من بعد هم تلاش ما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


کد مطلب: 414127

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414127/واکنش-تاجگردون-رد-صلاحیتش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1