تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۰۲
کبنا گزارش می‌دهد

بلاتکلیفی 30 ساله زمین های بسیجیان دهدشت / آقای استاندار الوعده وفا!

۶
۲
بلاتکلیفی 30 ساله زمین های بسیجیان دهدشت / آقای استاندار الوعده وفا!
کبنا ؛زمین‌های بسیجیان شهر دهدشت از سال ۱۳۷۳ از سوی متقاضیان مسکن خریداری شده ولی به همت مسوولان خدوم هنوز پس از گذشت نزدیک ۳ دهه به آنها واگذار نشده است!
به گزارش کبنا از دهدشت، هزار و 200 بسیجی این زمین‌ها را که در دو سایت ایثارگران طولیان و طرح ولایت واقع شده خریداری کردند.
شهروندان دهدشتی از این بلاتکلیفی تقریباً 30 ساله و سایه اما و اگرها بر واگذاری زمین‌های خود به تنگ آمده‌اند و بارها از سایت خبری کبنا نیوز خواستار پیگیری موضوع شدند.
«اقای استاندار، رزمندگان جنگ تحمیلی منتظر قول مردانه‌ای هستند که جناب عالی درسفری که همراه وزیرنیرو در دهدشت (تنگ پیرزال) درخصوص رفع مشکلات زمینهای بسیجیان دهدشت دادید، الوعده وفا» این بخشی از صحبت‌های یک شهروند در گفتگو با کبنا نیوز است.
شهروند دیگری می‌گوید: «انتظار تاکی، چرا استاندار محترم به فکر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست، مگر آنها چه گناهی کردند، آیا گذشت از جان و مال جرم است که اکنون آنها باخیال راحت آقایی می‌کنند؟
چرا بعد از سی سال هنوز زمینهای بسیجیان دهدشت به آنها واگذار نمی‌شود، مسولین مربوطه حیا کنید.»
شهروند دیگری نیز گفت: «ظلم گران به رزمندگان جنگ تحمیلی درخصوص بلاتکلیفی واگذاری زمینهایی که سی سال پپش ازمردم پول گرفتند اما تاکنون خبری از واگذاری انها نیست، آیا این عدالت است که بعضی ازاین عزیزان حسرت به دل مرده‌اند و هیچ کس جوابگو نیست انتظار تاکی؟»
«با عرض سلام، توی این شرایط مسکن چرا زمین‌های بسیجی اطراف ایران خودرو زمان دهدشت، مشکلشان حل نمیشه؟ لطفاً پیگیری شود» صحبت یک شهروند دیگر با کبنا نیوز است.
متقاضی دیگری نیز افزود: «سلام، مشکل زمینهای بسیجی جنب ایران خودرو زمان دهدشت حل نشد؟ با توجه به وضعیت مسکن و اجاره، خواهشمندیم این موضوع را بیگیری کنید، متشکر»
«سلام زمین بسجی جنب ایران خودرو زمان دهدشت، مشکلشان حل نشد؟» تقاضای شهروند دیگری از کبنا نیوز است که از نظر خوانندگان گذشت.
قاسمی، رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: طرح الحاق زمین‌های بسیجیان به شهردهدشت از طریق راه و شهرسازی استان به شورای عالی شهر سازی کشور ارسال شده است.
قاسمی افزود: طرح جدید شهر در حال بازنگری است و باید شورای عالی شهرسازی کشور طرح‌های تفصیلی را مصوب و ابلاغ کنند، که معمولاً زمانبر استولی به احتمال زیاد تا پایان امسال مشکل الحاق زمین‌های بسیجیان به شهر دهدشت حل می‌شود.

--------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
فرق دهدشت با یاسوج چیه؟
یاسوج از همه طرف داره ساخت و ساز می شه، آن وقت دهدشت اجازه ندارد.‌یک متر به محدوده شهر اضافه کنه،وای از بی کسی،وای از اجاره های سنگین،وای از فلاکت،...
آیا کسی نباید توی این بماند. نزدیک به ۳۰ هزار نفر از سالهای گذشته از این شهر مهاجرت کردند. !!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعاً دستی در کار است. والا چرا زمین های بسیجیان و طرح معلم و توحید را آزاد نمی کنن تا مردم راحت شوند و ساخت و ساز کنن
Iran, Islamic Republic of
اخ از بخت دهدشت بی کس
مطلع
Iran, Islamic Republic of
رزمنده و بسیجی عزیزی در کار نیست همه اش چهارتا بنگاه دار هستند که دنبال بازار خودشان هستند با یک تحقیق متوجه خواهید شد والسلام .
Iran, Islamic Republic of
حالا هر چی، شما هم حتما توی یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
قطعاً عمدی در کار است، یاسوج اجازه نمی ده دهدشت پیشرفت کنه، همین جاده دهدشت _پاتاوه را در نظر بگیرین ،۲۳ سال است نمی ذارن تمام بشه، محدوده دهشت هم عمداً نمی ذارن ازاد بشه مسول دلسوزی هم توی دهدشت نیست،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1