کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باارسال پیامی

پیام تشکر دهیار دمدره و امام زاده بی بی رشیده (س) از حضور پرشو مردم در اربعین حسینی چرام

28 مهر 1398 ساعت 12:18

دهیار روستای دمدره و امامزاده بی بی رشیده با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم و همکاری مردم و. مسئولان در اربعین جاماندگان حسینی چرام تشکر کرد


در پی حضور گسترده و باشکوه در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از چرام تا امامزاده بی بی رشیده (س) دهیار روستای دمدره و امام زاده بی بی رشیده پیام تشکری صادر کردند که عینا منتشر می گردد

بسمه تعالی


"حب الحسین یجمعنا"

امام حسین (ع) "با حماسه عظیم عاشورا به تاریخ و انسان ها شیوه زندگی باحریت آموخت.

اربعین امروزه به یک رسانه بزرگ اجتماعی تبدیل شده است که منادی پیام ظلم ستیزی و آزادی خواهی امام حسین (ع) است.

اینک که در پرتو الطاف بیکران الهی و عنایات باری تعالی، اهتمام همدلی مسئولین و مردم و دست اندرکاران برگزاری مراسم باشکوه جاماندگان اربعین حسینی در جوار امامزاده بی بی رشیده(س) چرام، با حضور باشکوه و شورانگیز دلدادگان آن امام همام  برگزار گردید خداوند متعال را شاکریم.

بدینوسیله  از فرماندار محترم و رئیس شورای تامین شهرستان چرام، دکتر افشارامام جمعه فهیم و دلسوز چرام، شورای اداری، نیروهای نظامی و انتظامی،بسیج و سپاه، شبکه بهداشت و. درمان، هلال احمر، شبکه استانی دنا و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی چرام، موکب داران بین راهی مسیر چرام تا امامزاده بی بی رشیده(س)، دهیاران، هیات امنا و دهیاری وشورای اسلامی روستاهای دمدره و سردره، عزاداران حسینی و مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی چرام، مردم خوب و ولایتمدار چرام، خانواده معزز شهدا و روستاهای مسیر  و دیگر دستگاه ها و نهادها که در حماسه پیاده روی  اربعین حسینی از چرام تا  امامزاده بی بی رشیده(س) همکاری صمیمانه ای داشتند برخود لازم می دانم بابت این همراهی و حضور تقدیر نمایم.

رجاواثق دارم با عنایت الهی و همکاری مردم و مسئولان و پوشش گسترده تجمع عظیم مردم چرام در اربعین حسینی در کشور می تواند نقش بسزایی در انتقال فرهنگ شهادت و ارزشهای حسینی و شناساندن شهرستان چرام به تمام کشور و دنیا باشد.

با احترام

حمید استو

دهیاری روستای دمدره بخش مرکزی چرام


کد مطلب: 414054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414054/پیام-تشکر-دهیار-دمدره-امام-زاده-بی-رشیده-س-حضور-پرشو-مردم-اربعین-حسینی-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1