تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۴۰۵۳
در جمع مردم روستای آرو:

من غلامرضا تاج‌گردونم فرزند «کل ظفر» مباشر خان / اموال من مشخص است / آدم‌های نوکیسه‌ی این همه اموال را از کجا آورده‌اند؟ / در زندگی من سهواً هم مال حرام نیامده است / تونل دیل را راه می‌اندازیم

۲۸
۲
من غلامرضا تاج‌گردونم فرزند «کل ظفر» مباشر خان / اموال من مشخص است /  آدم‌های نوکیسه‌ی این همه اموال را از کجا آورده‌اند؟ / در زندگی من سهواً هم مال حرام نیامده است / تونل دیل را راه می‌اندازیم
کبنا ؛نشست نماینده مردم گچساران و باشت با مردم روستای آرو برگزار شد. و آنگونه که رسانه‌ها نوشته‌اند، تاجگردون در این نشست گفت: «آقایان بعد از چهل سال از گذشت انقلاب تازه یادشان افتاده است که من کیم؟ من غلامرضا تاج گردونم فرزند کل ظفر که مباشر خان است اما حداقل مال من مشخص بود اما آدم‌های نوکیسه‌ای آمده‌اند که ده برابر من مال دارند که باید دید اینها از کجا آورده‌اند؟ آن مسئولی که در مرکز دنبال پرونده سازی برای من است و در شهرستان عده‌ای به او وصل هستند صدایش زدم و به او گفتم: تو خود را انسان متشرعی می دانی و من خودم را انسان متشرعی نمی‌دانم و گفتم یک جمله به تو می گویم که در ذهنت بسپاری و به کسانی که در شهر من در حال تخریبم هستند هم عرض می‌کنم: اگر در مال آنها سهوا مال حرام رفته باشد در زندگی من سهواً هم مال حرام نیامده است.»
نماینده مردم گچساران و باشتددر این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم شریف آرو گفت: خوشحالم دوستان قدیمی و بزرگوارانی که حق بزرگی بر گردن بنده و شهرستان دارند در این جمع حضور دارندکه هم کلام و هم مهرشان بر جامعه و اطرافشان تأثیر گذار است.
 غلامرضا تاج گردون پس از شنیدن مطالبات و خواسته‌های مردم آرو گفت: اینک وقت آن نیست که در مورد انتخابات حرف بزنیم اما وقت تصمیم گیری است یعنی دو طرفه است و در دعوتی که در جمع مردم لیشتر داشتم یک حرف زدم و گفتم: بالاخره بنده را انتخاب کردید و رفتیم و در کسوت وکالت مردم انجام وظیفه کردیم و آخر چهار سال وقتی در انتخابات شرکت کنی همانند یک کنکور است و حالا آمده‌ام یک آزمونی بدهم که ببینم قبول می‌شوم یا نه؟
 تاج گردون با اشاره به اینکه انتخابات یک عمل دو سویه است افزود: کسی که می‌خواهد کاندیدا شود باید ابتدا خودش را انتخاب کند و ببیند شرایط حضور و شرکت در انتخابات را دارد یا نه؟ از سن من گذشته است که بخواهم از روی هوس در انتخابات شرکت کنم و امثال حقیر قطعاً روی زمین نمی‌مانیم و در جاهای دیگری مشغول می‌شویم و آدم خودش باید عقل داشته باشد که وارد چه مسیری بشود! مسیر فعلی کشور یک مسیر سنگلاخی است و ساده نیست! وکیل نباید به موکلین خود دروغ بگوید! من خیلی متوسل بودم که کسی را پیدا کنم و فرمان را به دست او بدهم و با او همکاری کنم که بتواند خوب خدمت کند و این مسیر را ادامه بدهد و تا دو ماه پیش تصمیمم بر نیامدن بود و از آنهایی نیستم که قسم بخورم توی این امامزاده و آن امامزاده که نمیام و منطقاً فکر می‌کردم کسی باید باشد و کمکش کرد تا ادامه بدهد و یهو دیدم شرایط شهرم جوری شد که احساس کردم که کاری نکرده‌ام و دوباره اتفاقاتی افتاد و حرف‌هایی کنار هم چیده شد و قشونی بسیج شدند که این (تاج گردون) به مجلس نرود و من نمی‌دانم چه خیانتی به مردم گچساران و باشت کرده‌ام که به مجلس نروم؟ هرچه فکرمیکنم دوست دارم آنهایی که این موضاعات را مطرح می‌کنند، خیانت‌های مرا برای اعلام به مردم ردیف کنند! وقتی این موضوعات را کنار هم می‌گذارم می‌فهمم این کارها برای رضای خدا و مردم نیست و برای چیزهای دیگر است و من معنی چیزهای دیگر را نمی‌فهمم و نمی‌دانم دنبال چه چیزهایی هستند ولی میدانم خیر و صلاح مردم در این اتفاق حاصل نخواهد شد.
 نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: می گویند دولت بعدی دولت اصولگراهاست مگر نه همین مجوز گازرسانی به بویراحمد گرمسیر رادر زمان جناب احمدی نژاد گرفتم و من در سوابق نمایندگان قبلی شهرستان خواندم که گازرسانی به بویراحمد گرمسیر منتفی است و دنبال گاز نباشند و این سند مکتوب است!!! اولین صورتجلسه ای که من با دو وزیر امضاء کردم جاده باباکلان -چرام -گناوه بود که به پاتاوه و دهدشت وصل بشود و من و رستم قاسمی ونیکزاد وزیر راه وقت صورتجلسه را امضا کردیم و آن دو وزیر مربوط به دولت آقای احمدی نژاد بود؛ من دردولت اصولگرا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بودم و شماهایی که در دولت و مجلس اصولگراخودتان بودید چه کار کردید؟؟ من این قدر در همان مجلس اصولگرا احترام داشتم که رأی من و آقای باهنر با هم مساوی شد و همه می‌دانند که تفکرم چیست؟ از تفکرم خدمت به مردم و نظام بیرون می‌آید پس معنی اصلاح طلبی و اصولگرایی را در این وادی نمی‌فهمم؟ چه دوستان اصولگرای متدین که در دور قبل دست مرا به گرمی فشردند و به من رأی دادند و بعد از رأی دادن هیچ مطالبه‌ای از من نداشتند که آنها قابل احترام هستند و خواهند بود ولو اینکه به من رأی ندهند ولی کسانی آمدند و یک شبه خیلی مطالبات خیلی کثیف و زشت و سخیفی از من داشتند و وقتی من دستشان را پس می‌زنم در جلوی استاندار حرف‌های نامربوط می‌زنند و من اگر بی حیایی آقایان را داشتم خیلی حرف‌ها داشتم که بزنم اما ادب خانوادگی خودم ایجاب می‌کند خیلی از حرفها را نزنم پس می‌بینم در شهرم اتفاقاتی در حال شکل گیری است و اگر احساس کنم ۳۰ درصد برای رضای خداو منفعت مردم باشد مگر دلم درد می‌کند در این بی پولی و مصیبت و درد و گرفتاری و تحریم که فقط من می دانم که چیست دوباره خودم را زیر این بار بیاندازم! نفت را که نمی‌توانیم بفروشیم، مالیات را نمی‌توانیم بگیریم پس چگونه در حوزه انتخابیه کار انجام بدهیم؟؟ بعد هم که عده‌ای به کرسی نمایندگی رسیدند بیایند و بگویند خشکی است، پولی نیست، نفتی نیست نمی‌توانیم کار کنیم و تقصیر را بر گردن امپریالیسم آمریکا بیندازند که ما فقیریم.
 غلامرضا تاج گردون با اشاره به مشکلات جوانان جامعه خاطرنشان کرد: من به عنوان یک مسئول در جمهوری اسلامی خودم را در بین جوانان انداختم و مردم حق دارند هرچه داغ دل دارند. به مسئول بگویند درست است من نماینده گچساران و باشت هستم اما مسئول هم هستم و اگر در بین مردم مظلوم یاسوج و کهگیلویه بروید می‌بینید که دید منفی راجع به من ندارند و خیلی هم بنده رادوست دارند ولی خواص چرا این کار را انجام می‌دهند؟ اما من می دانم و حواسم هم هست.
 نماینده گچساران و باشت ادامه داد: آقایان بعد از چهل سال از گذشت انقلاب تازه یادشان افتاده است که من کیم؟ من غلامرضا تاج گردونم فرزند کل ظفر که مباشر خان است اما حداقل مال من مشخص بود اما آدم‌های نوکیسه‌ای آمده‌اند که ده برابر من مال دارند که باید دید اینها از کجا آورده‌اند؟ آن مسئولی که در مرکز دنبال پرونده سازی برای من است و در شهرستان عده‌ای به او وصل هستند صدایش زدم و به او گفتم: تو خود را انسان متشرعی می دانی ومن خودم را انسان متشرعی نمی‌دانم و گفتم یک جمله به تو می گویم که در ذهنت بسپاری و به کسانی که در شهر من در حال تخریبم هستند هم عرض می‌کنم: اگر در مال آنها سهواً مال حرام رفته باشد در زندگی من سهواً هم مال حرام نیامده است پس دنبال موضوع مالی و اقتصادی نباشید و بعد می گویند در جلسات تاج گردون نروید این آقا رد صلاحیت می‌شود و بعد و پشیمان می‌شوید و بعد نمی‌توانید برگردید خوب خسته نمی‌شوید که دوازده سال است این حرفها را می‌زنید؟ و بعد هم مهره چینی می‌کنید و از بویراحمد گرمسیر و ترک و باوی و غیره لشکرکشی می‌کنید مگر مردم ابزار شما هستند؟ و حتماً کاندیدای عزیز که درصحنه هستند عقلشان می‌رسد که بازیچه نشوند!
 غلام رضا تاج گردون در پایان تاکید کرد: من از منتقدین می‌خواهم بیایند و رو به روی من نقاط ضعفم را همراه با راهکارها ارائه بدهند و من خودم بهتر از دیگران نقاط ضعفم را می‌دانم و اگر در سال ۴۰ ایده‌ی چهاربانده از تهران تا گچساران را داشتید، عمل می‌کردید چرا که عمل مهم است و ۸۵ درصد آن چیزی که مد نظرم بود را عملی کردم و برنامه‌ام را از ابتدا به مدیران دادم و گفتم از پل خیرآباد تا آخرباشت که می‌خواهند خارج شوند چهار بانده شود؛ گفتم در عرصهدرمان، ورزش، فضای سبز و کشاورزی می‌خواهم این کارها صورت بگیرد و اینها را که کنار هم می‌گذارم می‌بینم در طول دوران وکالتم ۵۵ زمین چمن مصنوعی و سالن روستایی ساختم که این عدد قبل از من رقمش صفر بود و خیلی‌ها خوشحال شدند که از تونل دیل گاز به بیرون زده شده است و خوب شد که پروژه تعطیل شد!! شما باید به من راهکار بدهید و خیالتان راحت این نشد بغل آن تونل می‌زنیم و کار نشد ندارد و مهم مدیریت کار است و در سد چمشیر تخصیصمان صفر بود و در حین ساخت سد وارد مذاکره شدیم و یک دریچه برای شهرستان گذاشتند و ۶۰ میلیون متر مکعب تخصیص آبی گرفتیم و ۵۰۰۰ هکتار زمین را از دشت گز و خنگ بنار وسراب ننیز آبی کردیم چون به موقع ورود می‌کنیم و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مشکل شامبرکان و نازمکان حل خواهد شد و برای حل اختلاف درخصوص آب آشامیدنی آرو و نازمکان راهکار ارائه دادم و گفتم برویددر زیر رودبال چاه بزنید تا مشکل آنها حل شود و روستای آرو و اسپر آزاد بشود و آب کشاورزی شما نیز با همین نسخه باید حل بشود و زمین‌های شما از دشت دالون و اسپر تا آرو حدود ۷۰۰ هکتار می‌شود و حتماً نسخه‌ای برای حل بلند مدت این مشکل در نظر خواهیم گرفت و می‌شود با یک ایستگاه پمپاژ آب این مشکل را برطرف کرد و این را هم بدانید تا مشکل نازمکان ها حل نشود مشکل آرو و اسپر حل نخواهد شدو ان شاالله این مشکل را برطرف خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خودرایی شما باعث شد که اولویت و گزینه سوم برای تونل دیل انتخاب شود که الان به مشکل برخورد کرده و معلوم نیست این هزینه های بی نتیجه از کیسه بیت المال، چطور باید پاسخ داده شود
مجتبی آرویی
Iran, Islamic Republic of
فقط ووعده پوچ.خودت بهترمیدانی درآروکه مرکزبویراحمدگرمسیراست بیست رای هم نداری و هیچ کاری برایمان نکردی و درآینده هم نخواهی کرد.
Iran, Islamic Republic of
یا تو حلال و حروم نمیرفهمی چی هست یا ما!!!
ظلم خان و...هرگز از یاد ما نخواهد رفت.
. از گرده این مردم فلک زده است.
بیراحمدگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
استاد .اهل آرو فقط نیشخندبهش میزدن.فقط بلده حرف بزنه وگرنه ازکارکردن بویی نبرده.تاجگردون بای بای
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چطور اینقدرپول وسرمایه خودش وبستگانش به دست آورده اند.خانواده خودخان هیچ ندارند.
باتولی.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که/دربرابراین کم میاره.یکی نبود جواب دندان شکن بهش بده تابفهمه که ملت دستش روخوانده اند
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج غلام تاجگردون شما طوری سخن می گویید که می خواهید بگویید که اگر من مال و ثروتی دارم از قبل پدرم که مشاور خان بوده و من از یک خانواده ثروتمند هستم چون پدرم مشاور خان بوده و دارای مال و ثروت بوده که ارث به من رسیده لب کلام سخن شما اینطور به نظر می رسد بنابراین اگر کسی قصد بررسی دارایی ها من را دارد باید به پیشینه خانوادگی من را بررسی کند و اگر چیزی هست ان ارث خانوادگی بوده نه چیز دیگر که من فکر می کنم این حرفها به مذاق مردم خوش نیامد حاجی والا من طرف خودتونم ولی این سخن را اصلا نپسندیدم
صبحگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون،،مرد شریف،،من یک زنم،،،خانه دار،،،،دور از هر سیاسی کاری،،،نشسته در محفل پدر. شما را شناختم،،،داشته های شما ماحصل عقل و شعور و صبر شماست،،،بگذار ید بگویند هر آنچه میخواهند،،،شما نمی شکنید،،شما بزرگ و بزرگتر شده اید به نگاه حق،،،به یاری ما نیازی ندارید اما ما کنار شما هستیم،شما نیاز به معرفی ندارید،،،دوستتان دارژم
علی
Iran, Islamic Republic of
خانخانی ومباشرین خان و وابستگان اونا
Iran, Islamic Republic of
از امروز سامانه ثبت دارایی های مسئولین روی شبکه ملی قرار گرفت و به همین دلیل تاجگردون میگه که فرزند ظفر مباشر خان هستم یعنی از قدیم پولدار بودیم وگرنه حدود یک ماه قبل خودش رو بعنوان یک فرد با سطح زندگی معمولی معرفی میکرد
Argentina
تاجگردون هم مثل بقیه علم اقتصاد میدونه واز متدهای رور کسب دراند می کند
Argentina
تاجگردون هم مثل بقیه علم اقتصاد میدونه واز متدهای رور کسب دراند می کند
Iran, Islamic Republic of
اشکار است که ترسیده
سلامت
Iran, Islamic Republic of
خدایی یک بیل میدیم دست یک کارگر افغانی ۵۰ سال پول جمع کنه بینم اندازه اموال شما میشه حالا همه باج وخراج هم روش
Iran, Islamic Republic of
برادر ايشون به جاي كارگري از عقل خودش استفاده كرده
Iran, Islamic Republic of
رای بچه های چرام علی الخصوص جوانان همه برای توست. تاج سر همه ایی بیا و چرام رو هم حوزه انتخابی خودت کن ....
فضول باشی
Iran, Islamic Republic of
بچها میگم ؛
مباشر خان ؟؟؟

یا

معنی و مفهوم دیگه ای داره؟؟؟

کاش میگفتی چرا دو نفر از ارو که اونجا هم سرزمبن و قدمگاه خان های بزرگی هست، رییس نشده و یا به یک دهم جنابعالی مال و ثروت ندارن.

روسای ادارات را /، اینا هم مباشرن؟؟؟؟؟
خداییش می دونی رفته تو آموزش و پرورش .....‌ 😉😉😉
بیکار دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
تو هم درست می گویی همانند تا ج گردون روزی یک رنگ می شوی . ارثی هزار میلیارد سرمایه بهم زدی یه سهم اندکی هم برای ساخت چندتا جاده وچمن و البته گرفتن پورسانت از انها تو از خانواده های اصیل.و دنبال یک افراد ضعیف و بی پایگاه هستی که سقف ارزوهاشان یک مدیر شدن هست حنای تو رنگی ندارد بی عدالتی انجاست که از یک خانواده دوازده نفرشاغل واز یک خانواده دوازده نفر بیکار اه مظلومان دامنت را خواهد گرفت و از هرکه ترسیدی و داد زد وتهدیدت کرد فورا بکار میگیری. روزی فرا رسد که تاوان این بیعدالتی را بدهند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو که تا دیروز افتخار این بود که میگفتی خان و کدخدا ها رو ما کشتیم پس چیشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اوم باید مرد باشه رنگ عوض نکنه
ادم باید یه روباشه، همه این پول و قدرت و این چیزا که تو براش همه کار میکنی تا ابد هم راهت نمیاد
Iran, Islamic Republic of
هدف تاجگردون از این سخنان این بوده که عده ای در استان به رهبری آقای خاص دنبال پرونده سازی علیه او هستند وبه شورای نگهبان گزارش میکنند که پدر ایشون مباشر خان بوده حرف او کنایه است یعنی انقدر ایشون در مرکز نیرو دارد که حتی کلمه به کلمه گزارشات را براش میگویند .وشما با این برداشت های غلط چطور میخواهید اوراشکست دهید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
برخی اصولگریان دوره قبل که به محوریت افرادی مثل دکتر یونس رضاپور از تاجگردون حمایت کردند این حرفها را باور نمی کنند که از بین این جمعیت بیست هزار نفری یک نیروی متخصص هم نبود که آقای تاجگردون در پستهای کلیدی ازش اسفاده کند ...به هر صورت حیف شد تاجگردون نیرویی خوبی برای نمایندگی استان بود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
با چه منطقی رضاپور را اصولگرا میدانید؟اصولگرایان اصیل دور قبل با فولادی بودند. رضاپور و امثال رضاپور
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا ! خدا وکیلی همین یک بخش از سخن تاج گردون که گفته " من از منتقدین می خواهم بیایند رو در روی من نقاط ضعفم را همراه با راهکارها ارائه بدهند" را پیگیری کنید و از ایشان بپرسید که چه زمانی و کجا باید برای بیان رودرروی ضعفها حضور یابیم و تا کی میتوانیم برای حضور رودررو ثبت نام کنیم و منتقدین چه شرایطی داشته باشند؟11 اگر صداقتش را در این یک جمله ثابت کرد، سایر ادعاهای ایشان را چشم بسته می پذیریم در غیر این صورت، رسانه ها اعلام کنند که ایشان در گفته اش صادق نبود و صرفا" از تریبون نظام که باید در جهت رفع مشکلات تمام مردم توسط نماینده استفاده شود، به عنوان ابزار غیرقانونی تبلیغی جریان سیاسی خود، استفاده کرده و در دنیا و آخرت باید جوابگو باشد. بنده آمادگی خود را اعلان می کنم و منتظر اطلاع رسانی از طریق رسانه ها می باشم. اللهم عجل لولیک الفرج
بختیار
Iran, Islamic Republic of
کم من من کن چه کردیه من من ایکنی
نجابت زاده
Iran, Islamic Republic of
هزار آفرین بر مهندس پاکدل که تمام حقایق را بر علیه تاجگردون ، احسنت بر این روشنفکری
میرزا دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مباشر یعنی عامل, فاعل,انجام دهنده...ایشون منظورش اینه که پدر من عامل خان بودند...خوانین چیکار میکردن؟؟ ظلم بر رعیت بیچاره...از این معادله چه نتیجه ای حاصل میشه؟؟ من تاجگردونم پسر کل ظفر مباشر خان؟؟؟ باهوشا جواب بدن
باوی...
Iran, Islamic Republic of
امثال مباشر خان که به مردم کشاورز ظلم میکردین و از سفره مردم مال و منال کسب کردی/
و من تعجبم از اینه که چطور هنوز با کمال میگی حتی به سهو هم مال حرام تو زندگیم نیومده!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1