کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت کبگیان

نکات فوق‌العاده از توان اطلاعاتی ایران در قلب اروپا

26 مهر 1398 ساعت 16:13

امام جمعه موقت کبگیان گفت: قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در به دام انداختن معاندین نظام نه تنها در منطقه بلکه در جهان طوریست که حتی از لحظه به لحظه عطسه آنان هم باخبریم.


حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبکیان در خطبه های نماز جمعه 26 مهر 98 چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به خواندن نماز سر وقت و مسئله فراموش شده پرداخت خمس گفت: مراقب انجام واجبات خداوند و ترک محرّمات باشید که هر آنچه امروز در جامعه از کم رزقی درسایه مرگهای زودرس اتفاق می‌افتد از روی سبک شمردن واجبات است و باید مراقب بود.
اکرمیان با اشاره به مشکلات امروزه در خاورمیانه و منطقه خطاب به کشورهای مسلمان خاصه کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس گفت: عبرت گرفتن از سرگذشت سوریه، عراق افغانستان، برای شما سرلوحه تصمیم گرفتنتان در قبال دوستی با آمریکا باشد که این راه قطعا به فنای شما منجر خواهد شد.
وی گفت: تجربه دوستی با آمریکا و تبعیت از آرمانهای انقلاب اسلامی را در دو روی سکه با هم مقایسه کنید بعد هر کدام به نفعتان بود همان را انجام دهید تا ببینیدخیر و شما در کدام روی سکه است.
امام جمعه موقت چیتاب با اشاره به دستگیری روح الله زم هم گفت: قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در به دام انداختن معاندین نظام نه تنها در منطقه بلکه در جهان طوریست که حتی از لحظه به لحطه عطسه آنان هم باخبریم و این همان عزتی است که با مقاومت و ایستادگی در سایه فرماندهی ولی فقیه با همت سربازان گمنام امام زمان «عج » و سپاه اسلام حاصل شده و خواب آرام را بر دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی حرام کرده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در بخش هم گفت: بخش 76 شهیدی کبگیان فردا هم مانند تقدیم اولین شهید مدافع حرمشان در استان به بانوی کربلا با همه توانائی آنچه دارند در طبق اخلاص خواهند گذاشت تا بار دیگر ارادتشان به سالار شهیدان ثابت کنند.


کد مطلب: 414027

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414027/نکات-فوق-العاده-توان-اطلاعاتی-ایران-قلب-اروپا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1