کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام‌جمعه موقت گچساران؛

دشمن امروز فکر جوانان را هدف گرفته است

26 مهر 1398 ساعت 16:04

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: دشمن از راه نظامی و تهدید اقتصادی نتوانست و امروز به دنبال این هستند از راه فرهنگی فکر و ذهن جوانان ما را مخدوش کنند.


حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه خود به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است.
 وی با اشاره به بیانات امام حسین (ع) در خصوص تقوا افزود: شما را به تقوای الهی سفارش می‌‌کنم چرا که خداوند ضمانت داده است کسی را که تقوای الهی پیشه سازد از آنچه ناخوش می‌دارد و به آنچه خوش می‌دارد انتقال دهد و از جایی که گمان نمی‌برد روزی‌اش می‌دهد.
 امام‌جمعه موقت گچساران ادادمه داد: بر اساس روایت امام حسین (ع) تاکید می‌کند که خداوند ضمانت کرده است و اهل تقوا را از این دنیای سختی‌ها به بهشت برین اتقال می‌دهد.
 صفایی عنوان کرد: اهل تقوا همواره از بدی‌ها دوری می‌کنند چرا که می‌دانند راه رسیدن به خدا داشتن تقوا است.
 وی با اشاره به هفته اولیا و دانش آموزان گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم و ترقی و پیشرفت فرزندانمان را در جامعه فرهم کنیم.
 امام‌جمعه موقت گچساران ابراز کرد: جامعه‌ای که فرزندانشان باسواد باشند قطعا چنین جامعه‌ای پبشرفت خواهد کرد.
 خطیب جمعه این هفته گچساران با تقدیر و تشکر از جامعه معلمین که نقش بسزایی در پیشرفت آینده فرزندان این کشور دارند، اذعان کرد: امروز 26 مهرماه مصادف است با شهادت چند تن از سرداران اسلام همچون سردار شهید شوشتری و محمدزاده و دیگر همرزمانشان از برداران شعیه و سنی که به عنوان شهدای وحدت به دست عوامل مزدور استکبار جهانی در سیستان و بلوچستان در سال 1388 به شهادت رسیده‌اند.
 امام‌جمعه موقت گچساران عنوان کرد: این سرداران بزرگ همواره برای وحدت بین شیعه و سنی تلاش کرد.
 وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان و تسلیت این ایام گفت: امروز سالروز اولین زائر قبر امام حسین (ع)، جابر بن عبدالله انصاری به سرزمین کربلا است و توصیه می ‌نم در این روزها زیارت اربعین فراموش نشود.
 صفایی با اشاره به همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی گفت: در چنین روزهایی کاروان ستم دیده به همراه 18 سر بریده کربلا راهی کربلا شدند.
 امام‌جمعه موقت گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: با تمسک به سید الشهدا در مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد، امام حسین (ع) درس بزرگی به شیعیان عالم داد که زیر بار ذلت نباید رفت.
 وی ادامه داد: امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادند و لذا رهبر فرزانه انقلاب بیان دارند، با تمسک به سید الشهدا در مقابل آمریکا خواهیم ایستاد.
 خطیب جمعه گچساران ادامه داد: رهبری بیان دارند که راهپیمایی اربعین قدرت اسلام و یک رسانه بی‌همتا در دنیای پیچیده امروز است.
 صفایی ادامه داد: این پیاده رویی ثمره خون شهدا است چرا که این راه را شهداباز کردند و درود خدا بر شهیدان اسلام و شهدای مدافع حرم.
 وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جوانان گفت: مقام معظم رهبری عنوان دارند که جوانان باید بدانند دشمن تنها هدفش آنها هستند بنابراین با ایمان و قدرت در مقابل دشمنان بایستند.
 امام‌جمعه موقت گچساران ادامه داد: دشمن از راه نظامی و تهدید اقتصادی نتوانست و امروز به دنبال این هستند از راه فرهنگی فکر و ذهن جوانان ما را مخدوش کنند.
 صفایی گفت: لیکن مشاهده کردیم جوانان این کشور در راهپیمایی اربعین حضور باشکوهی دارند.
 وی عنوان کرد: راهپیمایی اربعین درس بزرگی به عالم دادو زائرانی که از نجف به سمت کربلا حرکت می‌کنند همه در این مسیر همه مسئله عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند.
صفایی بابیان اینکه در این راهپیمایی یک خانم بدحجاب را مشاهده نمی‌کنیم و این بدان معنا است که ما پیروی حضرت زینب (س) هستیم، ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی به فریاد عفاف و حجاب در کشور رسید.
 وی گفت: ماه عزاداری سید سالار شهیدان است بایستی به مسئله عفاف و حجاب رسیدگی کرد چرا که برخی‌ها بی‌اعتنا از مسئله عفاف و حجاب می‌گذرند و این خیانت به اسلام، امام و خون شهدا است چرا که خون‌ها برای این حجاب ریخته شد.
صفایی ادامه داد: رضاشاه قلدر نتوانست حجاب را از سر خانم ایرانی بردارد اما در زمان جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند و امروز می‌خواهند با زبان خوب این کار را انجام دهند.


کد مطلب: 414026

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414026/دشمن-امروز-فکر-جوانان-هدف-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1