تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۱۴۰۲۱
مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی:

ارتش به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست

۰
ارتش به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست
کبنا ؛مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج گفت: دو دیدگاه در خصوص ارتش در زمان پهلوی وجود داشت، یک دیدگاه این ایده بود که باید ارتش منحل شود و دیدگاه دیگر این‌که ارتش باید برخی از ساختارهای آن اصلاح و ادامه پیدا کند؛ این دو دیدگاه در بین مسلمانان رواج کامل داشت، امام راحل در این خصوص فرمودند: ارتش یک‌نهاد مردمی است و سران آن فاسد هستند، ارتش باید باقی‌مانده و برای خدمت به مردم سازمانی در ارتش در تاریخ ۲۴ مهرماه ۵۸ به نام عقیدتی سیاسی شکل گرفت، امام فرمود سازمانی که چنین ساختاری نداشته باشد من آن را قبول ندارم.
حجت‌الاسلام مظفری بیان کرد: در شرایط حاضر ارتش دارای خصوصیاتی از قبیل ولایت مداری است، تنها ارتشی که از نائب امام زمان عج دستور می‌گیرد و قرآنی بوده که ۱۰ هزار حافظ قرآن در آن وجود دارد، دارای مقام‌های گوناگون و ارتش مردم محور است، نمونه بارز آن در جریان سیل در لرستان و خوزستان بوده که سرهنگ ارتشی خم شد تا پیرمردی بر دوش او رفته و سوار بر خودرو شود فقط ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: ارتش بصیر است و راه و مسیر را تشخیص داده و طبق راه ترسیم‌شده از سوی رهبر انقلاب حرکت کرده و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست.
مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۰ شهید ارتشی داریم که در زمان جنگ در کنار سپاه و بسیج از مرزها دفاع کرده است.
مظفری بیان کرد: ارتش ایران برعکس ارتش دنیا خودکفا بوده و تمام سلاح‌های خود اعم از زیردریایی و هواپیمای جنگی را خودش ساخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1