تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۱۴۰۱۰
پرتاب موفق گودرزیان به سبدعلوم پزشکی؟اورژانس به چیتاب می اید.

واکنش گودرزیان به سرانجام تکلیف اورژانس درچیتاب،جواب داد،کلنگ زنی احداث اورژانس چیتاب درهفته آینده!.

۲
۰
واکنش گودرزیان به سرانجام تکلیف اورژانس درچیتاب،جواب داد،کلنگ زنی احداث اورژانس چیتاب درهفته آینده!.
کبنا ؛به گزارش کبنا ازچیتاب،درپی واکنشهای اخیربخشدارکبگیان ومصاحبه های مردم این بخش درشبکه دنا وخبرکزاریهای متعدداستانی وکشوری درباره کم توجهی مسئولان علوم پزشکی ونبوداورژانس۱۱۵درچیتاب که متحمل مشکلات زیادی ازقبیل مرگ بیش از۳۵نفراهالی درچندسال اخیرشده بودسرانجام تکلیف این موضوع مهم وحیاتی درچیتاب مشخص شد. سرپرست علوم پزشکی استان باتشکرازپیگیری های اخیرمسئولان خاصه بخشدار،امام جمعه،وشورای بخش وشهرچیتاب گفت:حلاوت خدمت به خلق درهمین پیگیریهای مصرانه باخروجی اعمال به عمل ورصایت مردم است که علاوه برپیگیریهای این عزیزان بنده وهمکارانم دنبال رفع مشلات استقراراورژانس درچیتاب هستیم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رسیدگی و رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار از همان ابتدای مسوولیت یکی از برنامه‌های ما در دانشگاه علوم پزشکی استان بوده اظهار کرد: قبل از هر چیز به دنبال اعتبارات مورد نیاز این کار بودیم که ۳۰۰ میلیون تومان از وزارتخانه جهت اجرای اورژانس جاده‌ای چیتاب به این امر اختصاص داده شد. پرویز یزدان‌پناه دومین مشکل در این راه را زمین مورد نیاز دانست،وگفت:در این خصوص هم باخیران رایزنی صورت گرفت وخیرخواه نیکوکار جناب آقای ایلخانی‌پور ۶۰۰ متر زمین اهدا کرد که مشغول اخذ استعلامات مربوط به آن از سوی دستگاه‌های مختلف هستیم و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مناقصه در حال بررسی است و تا هفته آینده مراسم کلنگ زنی پروژه اورژانس جاده‌ای چیتاب انجام خواهد شد. وی با اشاره به صحبت‌های بخشدار کبگیان مبنی بر این که مسوولان علوم پزشکی به فکر رفع این مشکل نیستند، افزود: ما خیلی پیش‌تر از بیان دغدغه‌های جناب بخشدار به فکر رفع مشکل بودیم و همه این کارها در مدت دو ماه گذشته انجام شده است. وی با یادآوری برخی اقدامات دیگر به بخشدار کبگیان این چنین می‌گوید که بازدید ما و معاون دانشگاه از منطقه برای پیدا کردن زمین مورد نیاز نشان می‌دهد که چندان هم بی‌تفاوت نسبت به این قضیه نبوده‌ایم هر چند منتظر جابجایی دو پایه برق در زمین اهدایی از سوی خیر محترم هستیم.
شهرچیتاب مرکزبخش کبگیان درفاصله۳۰کیلومتری مرکزاستان ازبدوانقلاب تاحال ازوجودامکانات پزشکی آنچنانی ونبوداورژانس۱۱۵بی بهره است.
پایان خبر
---------------
اسماعیل رسام٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی آخر نقل قولتون چرا علامت تعجب میزارین ؟؟؟؟!!
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
بعد از ابن بدبختی و غرق چندین جوان در بخش کبگیان ونبود امکانات نجات دهی حالا دم از انتخابات به فکر اورژانش شدین.دارین با احساسات مردم بازی میکنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1