کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست زیر ساخت های انتخابات مطرح شد

فرماندار کهگیلویه؛وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و امن است

25 مهر 1398 ساعت 0:08

فرماندار کهگیلویه شعار دولت تدبیر و امید را برگزاری یک انتخابات سالم دانست و بیان کرد:وظیفه ما فراهم کردن بستر امن و آرامی برای انتخاباتی سالم و بدون دردسر هم برای مردم و هم نامزدهای انتخاباتی است.


فرماندار کهگیلویه روز چهارشنبه در نشست زیرساخت‌های فناوری انتخابات با اشاره به 14 فرایند پیش رو اظهار کرد:امروز بحث زیرساخت ها است که باید برای برگزاری انتخابات به صورت
الکترونیکی فراهم شود،در بحث های مخابرات وپایداری شبکه های برق موانع بررسی و رفع شود.  
علیرضا اتابک با بیان اینکه ظرف مدت یک هفته طرح و تکلیف را مشخص کنید،گفت:تقویت فیبرنوری در برگزاری انتخابات و سرعت انتقال اطلاعات اثر مثبت می گذارد.
وی شعار دولت تدبیر و امید را برگزاری یک انتخابات سالم دانست و بیان کرد:وظیفه ما  فراهم کردن بستر امن و آرامی برای انتخاباتی سالم و بدون دردسر هم برای مردم و هم نامزدهای انتخاباتی است.
فرماندار کهگیلویه افزود:از عوامل اجرایی انتخابات و همکارانم در فرمانداری می خواهم به سمت فضای بیطرفی و فضایی ارام حرکت کنیم و موضع گیری های خاص و حساسیت زا را وارد حوزه فرمانداری نکنیم.
وی ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه گفت:در برگزاری انتخابات یاور ما باشید و در حفظ آرامش مردم و پذیرفتن دموکراسی تلاش کنید.
اتابک با اشاره به نقش تاریخی اصحاب رسانه مطرح کرد:در التهاب فضا نقش نداشته باشد،کاری کنید که مردم بتوانند در فضایی آرام در انتخابات مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه مهم این است که نظام و مردم احساس آرامش کنند گفت:در فضاهای حاشیه ای که به درد مردم نمی خورد و مشکلی از مردم حل نمی کند وارد نشوید.
فرماندار کهگیلویه از اصحاب رسانه خواست آستانه تحمل مردم را بالا ببرند نه اینکه نمک به زخم مردم بپاشند.
اتابک افزود:کارهای خوبی دارد صورت می گیرد،پروژه های فعال شده و خدمات ارائه می شود،باید هر کدام بخشی از گرفتاری های شهرستان را حل کنیم تا به مدار توسعه بیفتد.
وی در پایان مطرح کرد:همه به این شهرستان تعلق خاطر داریم،باید نواقص را رفع کرد،از  تشدد و درگیری،سیاه و سفید کردن ها چیزی جز عقب ماندگی عاید این شهرستان نمی شود.


کد مطلب: 413993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413993/فرماندار-کهگیلویه-وظیفه-برگزاری-انتخابات-سالم-امن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1